Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:När HiFi & Musik testade lite bättre högtalarkablar för ett tag sedan använde man sig av en kort stump Supra som referens. Det tycker jag var mycket underligt.
Objektivisten skrev:När HiFi & Musik testade lite bättre högtalarkablar för ett tag sedan använde man sig av en kort stump Supra som referens. Det tycker jag var mycket underligt.
Tengil skrev:Objektivisten skrev:När HiFi & Musik testade lite bättre högtalarkablar för ett tag sedan använde man sig av en kort stump Supra som referens. Det tycker jag var mycket underligt.
Det underliga är väl din unkna bump, dessutom ot. Tycker du verkligen att du är rolig när du gör detta.
Det underliga är väl din unkna bump, dessutom ot. Tycker du verkligen att du är rolig när du gör detta.
celef skrev:Det underliga är väl din unkna bump, dessutom ot. Tycker du verkligen att du är rolig när du gör detta.
jag tycker det är rätt schysst att gamla trådar dammas av istället för att starta nya om samma ämne, jag förstår inte vad som är så farligt med detta
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster