finns det plattor som håller hela vägen?

Rekommendationer på bra skivor. Allt från mono till mulitikanal.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
CODY

Inläggav CODY » 2009-08-03 23:09

TCM skrev:
phloam skrev:TCM, förlåt tiil dig med för att jag glömt att svara! Med tillhörande :) Det finns många bra listor i det tråden, inte bara mina *häh* :mrgreen:

Bara för det lovar jag att lyssna in mig på Prefab vilket inte riktigt blivit av.

Fikastämning! Påtår någon? :D

Bild

Sitter och fikar jag :D Och lyssnar på Steve McQueen. Skall lyssna på From Memphis to Langley Park, till nästa kanna te. Allt tack var TCM (och phloam) samt celef. Tyvärr har jag inte Jordan.

On Topic är det väldigt svårt att komma på en skiva som är all killers and no fillers. Någon föreslog Pixies Doolittle. Den är nära, mycket nära. Hela vägen, faktiskt.

MVH
Oh, by jingo!

Användarvisningsbild
verdad

Inläggav verdad » 2009-08-03 23:10

PeterSteindl skrev:
Shocked Va, finns det någon som har den? Åh f-n. Smile Jag har den inte själv, men jag tänkte jag skulle dra till med något omöjligt och ouppnåeligt, trodde jag ja Smile

Det är nästan omöjligt att jag äger den, faktiskt. Den råkade halka med när det var jätterea på den vid något tillfälle. Ett tag lyssnade jag mycket på Mozart kan jag ju säga...... Långt ifrån allt han har gjort är bra....tycker jag, dessutom är det kanske inte de bästa tolkningar jag hört på dessa inspelningar. :D

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2009-08-03 23:24

Nu, har jag kommit på. Mothers of Invention: Were only in it for the money och Uncle Meat. :)
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
Britt-Gunnar

Inläggav Britt-Gunnar » 2009-08-03 23:31

CODY skrev:. Någon föreslog Pixies Doolittle. Den är nära, mycket nära. Hela vägen, faktiskt.

MVH

Dody är det nått fel med min alternativ :( :P

Användarvisningsbild
CODY

Inläggav CODY » 2009-08-03 23:49

Britt-Gunnar skrev:
CODY skrev:. Någon föreslog Pixies Doolittle. Den är nära, mycket nära. Hela vägen, faktiskt.

MVH

Dody är det nått fel med min alternativ :( :P

Asså,

jag har fikat så ini helv... idag, men visst Violator är ju inibomben bra och Nevermind också :D Nevermind har ju inte bara bra låtar och Violator är jag sådär bekant med. Jag har den på LP men den har blivit blöt och konvolutet torkat fast i skivan. vet inte hur jag skall lösa det.

GURRRU _ är det nåt fel på doolittle då! :D
Oh, by jingo!

Användarvisningsbild
Britt-Gunnar

Inläggav Britt-Gunnar » 2009-08-04 00:07

Doolittle är ju såklart toppbetygad också :P

Föregående

Återgå till Skivrekommendationer