Moderator: Redaktörer
Chopha skrev:Vad är det genomsnittliga priset/meter för ett pagunettetyg med bra absorberingsvärden?
Nicke skrev:Intressant "tan" har du någon länk till färgerna på denna typ av matta,samt vad tycker du om den?
Nicke skrev:Sådär ja nu är mattan laggd o allt är klart (Luxury touch 99) blev rackarns finnemangvilket lugn det blev i rummet
![]()
Länk: http://www.textilonnet.se/productinfo.a ... 5&pgid=231
Nicke skrev:Sådär ja nu är mattan laggd o allt är klart (Luxury touch 99) blev rackarns finnemangvilket lugn det blev i rummet
![]()
shifts skrev:Hur svårt är det att lägga in en sådan där matta och få det snyggt? Svar till
en som i princip aldrig nuddat vid områden som kan kallas "renovering".
shifts skrev:Hur svårt är det att lägga in en sådan där matta och få det snyggt? Svar till
en som i princip aldrig nuddat vid områden som kan kallas "renovering".
shifts skrev:Alright, det låter ju inte så blodigt. Hur är det med att plocka med sig en
sådan där matta när man flyttar tro? Funderar på om det är värt böket att
skaffa det till en hyresrätt man antagligen ändå flyttar ifrån inom något år.
Sannolikheten att den alls kommer passa i nästa bostad får väl ses som
tämligen minimal. Hmm hmm, dessa praktiska beslut är inget för mig.
shifts skrev:Alright, det låter ju inte så blodigt. Hur är det med att plocka med sig en
Tack för tipset JB! Fick hem två paket såna, har bara använt den paret, som hänger bakom högtalarna, ser för djäkligt ut, men vilket lyft. Dom verkar iaf absorbera bra med min luftspalt på 30 cm.
_Fredrik_ skrev:Tack för tipset JB! Fick hem två paket såna, har bara använt den paret, som hänger bakom högtalarna, ser för djäkligt ut, men vilket lyft. Dom verkar iaf absorbera bra med min luftspalt på 30 cm.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster