Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Var syns den där etiketten?
Fjonkalicious skrev:Finns det någon som kan yttra sig om hur många som ryms på en pall? Samt vad frakt är för låt säga 2 eller 4 element?
Jag vet, jag kan säkert kolla det själv men någon kanske sitter med svaret på fickan?
MVH
filip
24 stycken.Fjonkalicious skrev:Finns det någon som kan yttra sig om hur många som ryms på en pall? Samt vad frakt är för låt säga 2 eller 4 element?
Jag vet, jag kan säkert kolla det själv men någon kanske sitter med svaret på fickan?
MVH
filip
Ja, han var minst sagt skitirriterad och skulle ta upp det med dem. Men som sagt det gäller att väga det mot framtida relationer.Fjonkalicious skrev:
Kan inte låta bli att tycka lite synd om IÖ också i allt detta. Liten tillverkare mot stor producent. Antar att man inte har så mkt att säga till om, klart man kan försöka men jag undrar hur mkt effekt det får. Speciellt för framtida arbete...
Mvh
Filip
MagnusÖstberg skrev:De är märkta med 80W effekttålighet och 8mm slaglängd.
niklas skrev:MagnusÖstberg skrev:De är märkta med 80W effekttålighet och 8mm slaglängd.
Vad är det för effekttålighet och slaglängd på Ino W104? Och på vanliga SLS 10?
Jag behöver egentligen inte heller några andra/fler basar, men när de säljs till detta priset kommer hamstern i en fram, tydligen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster