Moderator: Redaktörer
Det har jag redan gett en förklaring till i tråden slöhögniklas skrev:Vad är det egentligen för fel på basarna eftersom de uppenbarligen inte hamnat hos IÖ? Folk verkar köpa dessa i tron att det är "riktiga" Ino W104, men det borde ju vara något som inte stämmer... Eller?
Strauss skrev:Nusse skrev:Nån som vet vad 12 alt. 24 st kostar i frakt (till Sverige)?
Får väl inget svar förrens framåt kvällen om jag mailar dem nu.
Det är bara att lägga i korgen och beställa ... 16 kostade 270$
niklas skrev:Vad är det egentligen för fel på basarna eftersom de uppenbarligen inte hamnat hos IÖ? Folk verkar köpa dessa i tron att det är "riktiga" Ino W104, men det borde ju vara något som inte stämmer... Eller?
MagnusÖstberg skrev:Det har jag redan gett en förklaring till i tråden slöhögniklas skrev:Vad är det egentligen för fel på basarna eftersom de uppenbarligen inte hamnat hos IÖ? Folk verkar köpa dessa i tron att det är "riktiga" Ino W104, men det borde ju vara något som inte stämmer... Eller?
Jag kan ju säga att IÖ inte vet, utan hans gissningar är lika välkvalificerade som mina.niklas skrev:MagnusÖstberg skrev:Det har jag redan gett en förklaring till i tråden slöhögniklas skrev:Vad är det egentligen för fel på basarna eftersom de uppenbarligen inte hamnat hos IÖ? Folk verkar köpa dessa i tron att det är "riktiga" Ino W104, men det borde ju vara något som inte stämmer... Eller?
Jo, men jag tänkte det kunde vara intressant om nån som faktiskt vet hur det ligger till (t.ex. IÖ) kunde bekräfta det. Dina gissningar är iofsig trevliga, men ibland vill man ha fakta.
avr7000 skrev:Det är ju bara att mäta och jämföra då de kommit hem...
MagnusÖstberg skrev:Jaja... det är väl bara att mäta för att få veta...
EA_73 skrev:vi får se om det blir px8 om ett tag.
eller så blir det ngt kul i vardagsrummet.
screen skrev:Det blir: 292,33:- SEK/st med dagens dollarkurs.
Jag hänger med på 8st om detta blir av och någon vet att hantera detta.
8 x 292,33:- = 2338,64:- + 5% tull = 2455,57:- + 25% moms = 3069,46:- SEK
boom skrev:screen skrev:Det blir: 292,33:- SEK/st med dagens dollarkurs.
Jag hänger med på 8st om detta blir av och någon vet att hantera detta.
8 x 292,33:- = 2338,64:- + 5% tull = 2455,57:- + 25% moms = 3069,46:- SEK
tullsats på lösa elementet är 2 % då det räknas som rervdel
sen har du glömt att man får betala moms och tull även på frakten
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster