Moderator: Redaktörer
patrikf skrev:Man kan ju också undra varför danskbryggd Carlsberg tex. är mycket godare än licensbryggd dito?
Thomas_A skrev:Om det är Wrecking Ball så förstår jag. Skivan är ju bra, men ljudkvaliteten är tveksam tyvärr. "Duets" med Emmy är bättre, om än lite ojämn.
Thomas
patrikf skrev:Thomas_A skrev:Om det är Wrecking Ball så förstår jag. Skivan är ju bra, men ljudkvaliteten är tveksam tyvärr. "Duets" med Emmy är bättre, om än lite ojämn.
Thomas
Det var wrecking Ball!
Jag är mer inne på samma tanke gångar som du Lazyworm när det gäller vattenkvalitet. Inte kan väl det mest rena vattnet finnas i Neapel? I Sverige generellt är ju vattnet utmärkt. Eller det kanske ska vara lite klorerat och illasmakande för att det ska ingå i en fin espresso för att alla i Neapel vant sig vid det? Hm...

Med tanke på att jag inte klippt mig sen i juni är det nog lika bra att jag inte förevigas
Magnus skrev:Med tanke på att jag inte klippt mig sen i juni är det nog lika bra att jag inte förevigas
Vem har det![]()
![]()
, eller ok topparna klipptes i oktober eller när det nu var....
Tank skrev:Cirkus 72 bagare går r56 på. Ska kompletteras med lämpligt antal basmoduler. Hittar du en beggad, grattis.
dawen skrev:Jag tror att det handlar om att det är väldigt svårt att få till just basen i de flesta rum. Man har helt andra möbleringsmöjligheter med separata basmoduler.
Har man råd att lägga pengarna på ett par av dessa bestar har man nog råd med basmoduler också.
b_lindroos skrev:Tank,
tror inte i56s mäter -1 dB vid 49 Hz, var hittade du den infonBorde snarare vara -6 dB som gäller, eller så har jag fattat allt helt knasigt
. Den typiska linjäriteten är dock +- 1 dB
.
David_A skrev:hmm.... vad heter mina lådor då egentligen? r28s? Kan det bli så måntro?