Det börjar bli lite burkar i hyllan

Det lyser, så man får associationer till julafton!

Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:segt på dina monitorer...![]()
men men, sådant händer ju och det får man leva med...
jo, nu va det lite prylar i hyllan och det ser trevligt ut...![]()
vad e det för en spännande EG eller vad det är som ligger längst ner till höger ?
DVD-ai skrev:Hur många band ?
Hur många kronor ?
Hur många dB +/- utan "oljud" ? (disst)
Hur är du nöjd med den ?
Edit: Är det programmerbara/ steglöst ställbara frekvenser ?
DVD-ai skrev:ok,det låter trevligt !![]()
bra köp !
hur går det med modulerna ?!
Ragnwald skrev:Håller med, Behringerstegen låter förvånansvärt bra i hela registret.
Har kört EP1500 i fullregister med piP och är imponerad.
De låter subjektivt bättre än mitt Nad-steg, även när jag kopplar in mina Xavian Mia med SEAS 27TDFC-diskanter.
Ragnwald skrev:Kan ju vara skillnad på EP2500 och EP1500 iofs.
Jag matar direkt med Pioneer DV-spelare och passiv volympot, funkar skitbra, låter verkligen inte platt.
Har för mig att boom haft problem med ett par EP2500.
Ragnwald skrev:Ok, då är jag med.
Nej inte låter det bättre än mina andra slutsteg, har några stycken.
Men glatt överraskad blev jag ändå. Hade man inget att jämföra med, så skulle man kunna leva med det ljudet.
Fö, vilka högtalare har du lyssnat på när du utvärderade ?
Ragnwald skrev:Men de var väl inte riktigt friska, tyckte jag du nämnde.
Hur som haver, 272 är nog också ett mycket prisvärt steg.
Har faktiskt haft ett hemma vid ett tillfälle, men mins inte riktigt vad jag tyckte. Kanske får tillfälle att testa igen ganska snart.
MagnusÖstberg skrev:Trevlig basåtergivning?
nadifierad skrev:MagnusÖstberg skrev:Trevlig basåtergivning?
Underbar basåtergivning!![]()
Lagom där det behövs, och grymt fysiskt och djupt, när musiken innehåller sådant!![]()
Jag köpte en skiva efter ett tips som Nagref skrivit. Eric Serras film musik till"The fifth element". Låt nummer två gräver extremt djupt! Hela huset spelade med! Hoppas takpannorna ligger kvar!?
![]()
Hade krävts minst en 15" per sida för att mäkta med den prestationen, så jag är glad för mina 6 tior!
nadifierad skrev:En kul sak i det stora bas-sammanhanget, är att jag bara har fått sänka nivån vid problemfrekvenser, för att få lådorna att gå djupare och jämnare, sen är det bara att skicka på lite mer gain.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Froggy, Majestic-12 [Bot] och 29 gäster