Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:J*kla trevlig kombination, du kommer säkert bli helnöjd.
Men hur många anläggningar har du egentligen på gång ?
LarsR skrev:Jag känner en Snubbe som har väntat över 5 år på sina basmoduler!
Snart så.......![]()
Någon som slår det?
tan skrev:Hämtade mina Profundus X i rå mdf i tisdags och åkte direkt till lackaren så väntar på honom nu (:
Ingen spackling/slipning emellan? 8O Spacklade och slipade mina piP flera gånger men fick endå en svag rand efter lackningen. Syns dock bara när man är väldigt nära som tur är :)
tan skrev:Ingen spackling/slipning emellan?Spacklade och slipade mina piP flera gånger men fick endå en svag rand efter lackningen. Syns dock bara när man är väldigt nära som tur är
Nä lackaren grundar och slipar, på halvmatt svart knotterlack lär inte mycket synas. Det är samma lackare som målade mina sålda Profundus P och de såg ju bra ut
Var du missnöjd med dina Prof.P? eller är det bara mycket vill ha mer? :wink:
MorganM skrev:Ska kanske till Ingvar i morgon (om han kan)Lördag 5/9 och hämta ett par pip utan kabinett,som jag ska ha i bilen.
Timpolanen skrev:MorganM skrev:Ska kanske till Ingvar i morgon (om han kan)Lördag 5/9 och hämta ett par pip utan kabinett,som jag ska ha i bilen.
Intressant! Har också tänkt den tanken! Hur löser du installationen?
MorganM skrev:Timpolanen skrev:MorganM skrev:Ska kanske till Ingvar i morgon (om han kan)Lördag 5/9 och hämta ett par pip utan kabinett,som jag ska ha i bilen.
Intressant! Har också tänkt den tanken! Hur löser du installationen?
Jag har rivit ur hela instrumentbrädan.För att kunna få plats med så likt kabinett som möjligt som piparna brukar vara.
Dock blir det lite kruksigt på förarsidan där fästena för ratten sitter,så där kommer troligtvis ett fäste behöva gå rakt igenom kabinettet.
Så där får man göra lådan lite större för att kompensera volymbortfallet om man ska vara kinkig.
Ska höra lite med Invar hur nogrannt det är.
PojkenMedTur skrev:tilt på att vänta, mina iP + pX2 hade börjat lackas för över två veckor sen, han trodde de borde vara färdiga nån gång förförra veckan men fortfarande inte tydligen =((
Kanske får plats någon i bilen upp?sprudel skrev:Väntan snart slut. På lördag morgon hämtas i16s, två profundus x-speziale och en Dialog1. Profundus i svart som en del av en integrerad bänk och övriga i vitlack. Litet filter och annat får plats i bilen. Någon Göteborgare som behöver något från Ingvar, så hojta!
MagnusÖstberg skrev:Kanske får plats någon i bilen upp?sprudel skrev:Väntan snart slut. På lördag morgon hämtas i16s, två profundus x-speziale och en Dialog1. Profundus i svart som en del av en integrerad bänk och övriga i vitlack. Litet filter och annat får plats i bilen. Någon Göteborgare som behöver något från Ingvar, så hojta!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster