/PeterModerator: Redaktörer
/Peterhifitrollet skrev:Har jag totallt missat vilka element som används här eller är dom inte omnämnda? Det kanske är underförstått vilka det skall vara men jag kan inte förstå vilka det är. Det kanske kommer efterhand?
hifitrollet skrev:Kan ingen bygga med lite mer överkomliga element någon gång, fasen jag blir lite putt på er allihop nu när jag både missade ino-basarna och nu inte kan skaffa dessa bremen och inte har jag huvud att bygga något eget heller. AJa är det där basta svårt att lära sig?
Aerob skrev:Avr, vad är det för lådbyggsatser du utgått från, och var får man tag i dessa?
Ser ut att bli himla fint det här...
avr7000 skrev:Det där med tejp är inget nytt...![]()
Alla OA51 gjordes på detta sätt på 80-talet. Precisionssågade bitar och lim + tejp...
Stefan
avr7000 skrev:Vissa Koppar har stora öron... och ögon med för den delen.![]()
![]()
MagnusÖstberg skrev:avr7000 skrev:Vissa Koppar har stora öron... och ögon med för den delen.![]()
![]()
Nu finns det inte många lådbyggsatser kvar
Naqref skrev:MagnusÖstberg skrev:avr7000 skrev:Vissa Koppar har stora öron... och ögon med för den delen.![]()
![]()
Nu finns det inte många lådbyggsatser kvar
Latmask!
avr7000 skrev:Vad var det för förstärkare ni hade med er?
avr7000 skrev:Tänk i vår på DIY-träffen i Gbg då du och jag har gemensamt rum och väldans många Infra moduler![]()
![]()
Tänk i vår på DIY-träffen i Gbg då du och jag har gemensamt rum och väldans många Infra moduler Razz Very Happy Wink
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster