Ja det vore nåt det Profbd...
Vi smyger in 30 infra basar i ett av rummen och när de kommer och ber oss att dämpa lite blåser vi på dem med "the Brown note"
Stefan
Moderator: Redaktörer
Men jag har ju ett livavr7000 skrev:Magnus...
Jag byggde mina på 4 dagar efter det att jag hämtat upp dem![]()
-så jag förväntar mig att se dina på torsdag då
Kanon. Skall kolla på hur det ser ut sedan innan jag ger mig på mina lådor.avr7000 skrev:från 570 mm till 530 mm,
Den långa "kortbiten" lika lång som den korta "kortbiten"
-å sen på bredden ner till 27 liter...
Stefan
profbd skrev:Tänk i vår på DIY-träffen i Gbg då du och jag har gemensamt rum och väldans många Infra moduler Razz Very Happy Wink
ni kan få låna mina med så kan ni blåsa bort de andra från det andra forumet
Skulle nog krävas rejäl sponsring för att få mig att släpa 12st 30 liters lådor till GöteborgAdhoc skrev:MagnusÖstberg skrev:Haha...16+12+8+4 basar i infrasystem skulle ju bara vara för roligt...
Skriv inte så mycket! Se till att prata ihop er också, så´re blir ett reellt resultat till DIY-mötet.
MagnusÖstberg skrev:Skulle nog krävas rejäl sponsring för att få mig att släpa 12st 30 liters lådor till GöteborgAdhoc skrev:MagnusÖstberg skrev:Haha...16+12+8+4 basar i infrasystem skulle ju bara vara för roligt...
Skriv inte så mycket! Se till att prata ihop er också, så´re blir ett reellt resultat till DIY-mötet.
Adhoc skrev:Klart att du inte ska släpa ned dem till GBG, låter tungt och du har dessutom ditt torp att tänka på. Lämpa av burkarna i Årsta så fixar jag att de kommer ned på lastpall för några hundringar. Garanterar dock inte att de kommer upp til STH igen.
petersteindl skrev:20 st 1000-wattare behövs till basen, sedan kan ni lira på rätt bra![]()
/Peter
lennartj skrev:petersteindl skrev:20 st 1000-wattare behövs till basen, sedan kan ni lira på rätt bra![]()
/Peter
Största problemet på DIY-träffen blir nog att hitta tillräckligt många individuellt säkrade eluttag så att det inte plötsligt blir tyst och mörkt när man testar att ösa lite.
Låter bra, har funderat på just detavr7000 skrev:å då slipper du såga några nya 44.8 graders snitt...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster