Moderator: Redaktörer
Diskanten är iaf den från innan 2006.hifitrollet skrev:går dett att avgöra om det är den äldre >2006 modellen eller den nya modellen på något sätt via bliden? Antagligen inte men jag tänkte jag skulle höra efter.
_Fredrik_ skrev:Diskanten är iaf den från innan 2006.hifitrollet skrev:går dett att avgöra om det är den äldre >2006 modellen eller den nya modellen på något sätt via bliden? Antagligen inte men jag tänkte jag skulle höra efter.
Fast i16 låter ju verkligen inge brapingvinlakrits skrev:Apropå avfasningen upptill på frontbaffeln så har ju nuvarande i16s den, så den gör nog absolut ingen skada.
Jag tror nog att de låter bra det där paret.
Portplacering och diskant som sagt.hifitrollet skrev:ahh just det, men om man kollar endast bild. vad är det som skuljer 2006 nu och då?
_Fredrik_ skrev:Fast i16 låter ju verkligen inge brapingvinlakrits skrev:Apropå avfasningen upptill på frontbaffeln så har ju nuvarande i16s den, så den gör nog absolut ingen skada.
Jag tror nog att de låter bra det där paret.
norman skrev:Avfasningen på ovansidan kommer inte gå att höra vågar jag påstå...
(däremot tycker jag inte det var direkt snyggt...)
(Kanterna som diskanten och basen "ser" påverkar dock och dom bör
nog inte ändras (d.v.s. dom på framsidan))
Piotr skrev:Går det med rimligt arbete uppgradera till "s"?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster