Moderator: Redaktörer
JTarnstrom skrev:Jag konstaterar två saker. 1) Jag och min granne lever i olika världar, 2) Ingvar har en hittills outnyttjad marknad för sina lådor. Fågelholken pIP väntar på att lanseras.
fick han en smäll eller? Fan sånt där är inge kul alltså.JTarnstrom skrev:Håller på och målar mina nyinköpta pIP. Jag stod ute i trädgården och slipade av den första fiberresningen när grannen kommer förbi. "Vilka fina fågelholkar! Var ska du sätta dem?"
Pontus91 skrev:Jaså du har köpt piP igen nu
_Fredrik_ skrev:fick han en smäll eller? Fan sånt där är inge kul alltså.JTarnstrom skrev:Håller på och målar mina nyinköpta pIP. Jag stod ute i trädgården och slipade av den första fiberresningen när grannen kommer förbi. "Vilka fina fågelholkar! Var ska du sätta dem?"
Du ska inte bry dig om såna människor, dom vill bara förstöra.
mrGaskill skrev:Jag har en pi60-låda över. Tänkte se om man kunde få en struts att flytta in i den. Det skulle vara hemtrevligt tror jag.
Nefilim skrev:Är hon blond?
Grannen alltså som frågade?
shifts skrev:Det var fint sagt tycker jag!
celef skrev:det är manligare med likkistor
celef skrev:JTarnstrom skrev:Tänk att få bäras in för den sista vilan i en pi60.
å det där lät smått kårny
JTarnstrom skrev:piP-ägare är per definition finare människor än andra. I alla fall lite finare. Jag tror det står i bibeln...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster