Hjälp en kabelslarver till ett bättre liv!
PS. Jag inser att jag lagt upp en boll för alla lustigkurrar som resulterar i kommentarer om trådlöst och annat, men jag tar det som en man. Tror jag.
Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:En gång i tiden separerade jag signalkablar från strömdito snyggt och prydligt för så skulle det vara.
Nu ser allt ut som en trasslig boll. Lyckligtvis nästan osynlig i hyllan de står
Hör jag någon skillnad?? Nee
Så mitt svar blir... det gör jag inte.
phon skrev:Det fiinns bra prylar av metall som förkortar kablar elegant.![]()
perstromgren skrev:PS. Jag inser att jag lagt upp en boll för alla lustigkurrar som resulterar i kommentarer om trådlöst och annat, men jag tar det som en man. Tror jag.DS
perstromgren skrev:
Jag tänkte mig mest den kosmetiska aspekten. Vi som inte har någon hylla som skyddar den trassliga bollen från insyn behöver något!
Ingen som har ett bra tips? Finns det ingen liten pryl i plast som kan förkorta sladdar elegant, till exempel?
PekkaJohansson skrev:Grenuttag och eventuella nätadaptrar som sitter i det kan du lägga i en liten rektangulär flätad korg med lock som medger ventilation.
perstromgren skrev:
Det frestar på, men jag ska klara det!
faulhund skrev:Hej Per,
Jag tänker försöka med såna här från gamle gode Clas i sjön. Har jag åtminstone föresatt mig ...
Strmbrg skrev:Foto, Strmgrn! Jag vill se hur det ser ut.
perstromgren skrev:Jag blir så imponerad när jag ser en del foton på anläggningar här på f.se utan några som helst sladdar som hänger ner och förfular! Hur gör ni?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster