johaneriksson skrev:MagnusÖstberg: Kommer du dela med dig av konstruktionen på din trevägaren så att andra kan bygga den?
Absolut, men notera att det önskade resultatet är en målsättning och ingen självklarhet

Moderator: Redaktörer
johaneriksson skrev:MagnusÖstberg: Kommer du dela med dig av konstruktionen på din trevägaren så att andra kan bygga den?
När elementen är sluthifitrollet skrev:När är bäst före datum på detta köp?
hifitrollet skrev:När är bäst före datum på detta köp?
MagnusÖstberg skrev:
Skulle tro att det finns 120 par max
Absolut, men notera att det önskade resultatet är en målsättning och ingen självklarhet Razz
Tomas skrev:Skulle man inte kunna splitta "jag vill boka" och "utveckling" till två trådar?
Tråden kommer bli bökig att läsa i framtid annars... tror jag...![]()
BTW. Jag vill ha två par kompletta kit. Inte "ett kanske två" längre.
The-Master skrev:Jag vill ställa mig i KÖ för 3st satser...
Ev. 3st lådor Om orken att bygga inte finns just då!?![]()
bara så att man kommer igång...
petersteindl skrev:Tomas skrev:Skulle man inte kunna splitta "jag vill boka" och "utveckling" till två trådar?
Tråden kommer bli bökig att läsa i framtid annars... tror jag...![]()
BTW. Jag vill ha två par kompletta kit. Inte "ett kanske två" längre.
Jag tror inte du behöver oroa dig. Det finns ett program som heter ExcelJust nu är det 126 enkelsatser tingade varav 72 är med låda och 54 är utan.
MvH
Peter
niklas skrev:Kommer det finnas lådor till den slutna varianten? I så fall vill jag ställa mig i kö för ett par sådana också.
petersteindl skrev:Jag tror inte du behöver oroa dig. Det finns ett program som heter ExcelJust nu är det 126 enkelsatser tingade varav 72 är med låda och 54 är utan.
RogerGustavsson skrev:petersteindl skrev:Jag tror inte du behöver oroa dig. Det finns ett program som heter ExcelJust nu är det 126 enkelsatser tingade varav 72 är med låda och 54 är utan.
Finns det överhuvudtaget några kvar? Sas det inte något om drygt hundra tillgängliga?
Vi får ser var vi hamnar. Oavsett så blir de billigare än lådorna till piP (900kr/par enligt min gamla prislista).
profbd skrev:PipKiller![]()
tänk om någon kunde göra en i28 killer till ett löjligt lågt prisVi får ser var vi hamnar. Oavsett så blir de billigare än lådorna till piP (900kr/par enligt min gamla prislista).
det var ett djäkla tjatande om pip lider du av något mindervärdeskomplex?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 12 gäster