Moderator: Redaktörer
Tomas skrev:Skulle man inte kunna splitta "jag vill boka" och "utveckling" till två trådar?
Tråden kommer bli bökig att läsa i framtid annars... tror jag...![]()
BTW. Jag vill ha två par kompletta kit. Inte "ett kanske två" längre.
Raukman skrev:Jag är med på en sats, troligen 1,5 sats. är detta bindande? Inte för att jag tvivlar på eder konstruktörskunskap men jag skulle gärna vilja se nån mätning och eller omdömen innan pengarna byter ägare.
Även fast jag tror att det blir bra.![]()
//Peder
niklas skrev:Kommer det finnas lådor till den slutna varianten? I så fall vill jag ställa mig i kö för ett par sådana också.
The-Master skrev:En liten fråga som ploppade upp...
* Kommer elementsatsen även innehålla filterkomponenterna???
Densen skrev:Det behövs lite att glädjas åt, nu när höstmörkret smyger på en, så detta kom i rättan tid.
Några tankar på basstöd? Kanske ändå inte aktuellt i mitt fall, men i alla fall.
Som efterfrågats ovan, löder vi filter själva?
Okay en sak i taget, eller?
profbd skrev:Vi får ser var vi hamnar. Oavsett så blir de billigare än lådorna till piP (900kr/par enligt min gamla prislista).
det var ett djäkla tjatande om pip lider du av något mindervärdeskomplex?
Stranne skrev:När ni pratar sluten låda, är det för att dela köra ihop med separata basar
eller av någon annan anledning? Jag har ju tingat 1,5 sats, där jag tänkte
att ,5-satsen ska bli en center. Ska denna ha en annan låda än de
"vanliga"? Om jag i framtiden får för mig att dela dessa HP med separata
basar, gör jag bort mig i om jag i så fall köper lådor modell basreflex?
Tacksam för svar.
Mata skrev:En fråga bara eller två kanske det blev,vad blir f0 punkten samt Q0 värdet i den slutna lådan.
Naqref skrev:Stranne skrev:När ni pratar sluten låda, är det för att dela köra ihop med separata basar
eller av någon annan anledning? Jag har ju tingat 1,5 sats, där jag tänkte
att ,5-satsen ska bli en center. Ska denna ha en annan låda än de
"vanliga"? Om jag i framtiden får för mig att dela dessa HP med separata
basar, gör jag bort mig i om jag i så fall köper lådor modell basreflex?
Tacksam för svar.
Om man kör BR så kan de användas som stand alone eller tillsammans med basmoduler. De slutna bör användas med basmoduler. Så min gissning är att några vill ha en sluten som center för att den får lättare plats under skärmen/duken. Men det går lika bra med BR-versionen annars.
Stranne skrev:Snabba svar= fina grejer. Tack!
En annan fråga då, kommer lådsatserna endast innefatta BR och ej slutna
lådor?
Naqref skrev:Stranne skrev:Snabba svar= fina grejer. Tack!
En annan fråga då, kommer lådsatserna endast innefatta BR och ej slutna
lådor?
Tanken är i nuläget att de ska bara inkluera BR men om intresset för slutna lådor är tillräckligt stort så tror jag nog det går att ordna oxå. Borde kunna köra delvis samma CNC-program för båda.
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 16 gäster