Moderator: Redaktörer
Vet du inte vad tråden handlar om bör väl frågan riktas till Larsho.dawen skrev:Larsho skrev:""Borttaget"""
EA: Vad var nu sakfrågan nu igen?
JockScott skrev:Morello skrev:Morello har faktiskt, hör och häpna, flugfiskat en gång. Det var i brittisk konstsjö. Efter många timmar fick Morello napp och middagen var fixad! Räknar man in kostnaden för fiskeavgift samt fluga landar vi på cirka 1 500 kr/kg.
Flugfiskar man för föda, så är torsk i frysdiskarna billigare...
Morello skrev:JockScott skrev:Morello skrev:Morello har faktiskt, hör och häpna, flugfiskat en gång. Det var i brittisk konstsjö. Efter många timmar fick Morello napp och middagen var fixad! Räknar man in kostnaden för fiskeavgift samt fluga landar vi på cirka 1 500 kr/kg.
Flugfiskar man för föda, så är torsk i frysdiskarna billigare...
Ja, men inte lika gott. Den lilla forellen jag fick upp smakade underbartDet var en arbetskamrat som tog mig med på fisketuren. Han är en inbiten flugfiskare och ville dela med sig av sin hobby.
Ang fiskesnack och benämningen "forell" så vill jag att vi nu döper fisken till den sort det var..... "forell" är ju inte någon fisk i sverige utan helt enkelt "öring" på tyska Very Happy
Rätt skall vara rätt era små Twisted Evil
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster