_Fredrik_ skrev: Ja tror inte du ens vet att England ligger i Asien.
Ursäkta? Men ditt resonemang angående detta passerar nog sinnes.....
Moderator: Redaktörer
manger skrev:Jag vet inte om jag tycker Ino Audio skrivet i MS Word med Tahoma 36pt i fetstil och med skugga kan kallas en logotyp... En väldigt lite bearbetat sådan. Vill minnas att någon forummedlem en gång frågade Öhman om det fanns någon logotyp och det fanns det bestämt inte. Så det verkar ju vara upplagt för några förslag framöver...
usling skrev:manger skrev:Jag vet inte om jag tycker Ino Audio skrivet i MS Word med Tahoma 36pt i fetstil och med skugga kan kallas en logotyp... En väldigt lite bearbetat sådan. Vill minnas att någon forummedlem en gång frågade Öhman om det fanns någon logotyp och det fanns det bestämt inte. Så det verkar ju vara upplagt för några förslag framöver...
Jo visst, men om man ser det från andra sidan så är ju den där logon verkligen representativ för allt vad Ino står för. Funktion före form. Inga pengar eller tid läggs på marknadsföring eller snygga förpackningar. Ingenting som förskönar högtalarna mer än de själva klarar av. Vissa säger att den är ful, men det spelar ingen roll då dess funktion och filosofin bakom den till slut får den att bli snygg (i vissas ögon).
Ta mig inte på orden, jag är trött och flummar lite bara.
Nicke skrev:Jaha ja...nu är mina så när som klara,lite lödning bara,hur ligger ni andra till?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster