landa skrev:För mig gör det ingen skillnad vilken sorts lådor det är. Men skulle nog helst vilja ha hela högtalarna färdigmonterade...
+1

Moderator: Redaktörer
landa skrev:För mig gör det ingen skillnad vilken sorts lådor det är. Men skulle nog helst vilja ha hela högtalarna färdigmonterade...
petersteindl skrev:RogerGustavsson skrev:Det talas om listor. Är de tillgängliga här på faktiskt eller är Peter Steindl som för dem på kammarn?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32604&postdays=0&postorder=asc&start=300
Fast jag har den på kammarn också![]()
MvH
Peter
Sanny_X skrev:landa skrev:För mig gör det ingen skillnad vilken sorts lådor det är. Men skulle nog helst vilja ha hela högtalarna färdigmonterade...
+1
Sanny_X skrev:landa skrev:För mig gör det ingen skillnad vilken sorts lådor det är. Men skulle nog helst vilja ha hela högtalarna färdigmonterade...
+1
Stenberg skrev:petersteindl skrev:RogerGustavsson skrev:Det talas om listor. Är de tillgängliga här på faktiskt eller är Peter Steindl som för dem på kammarn?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32604&postdays=0&postorder=asc&start=300
Fast jag har den på kammarn också![]()
MvH
Peter
Jag skrev lite tidigare i tråden att jag ville vara med men kan inte hitta mig på listorna. Både element och låda men endast element går också bra.
mvh
/M
Stenberg skrev:Jag verkar ju vara lite sent ute, men skulle gärna vara med.
2st (dvs 1 par) med eller utan låda.
screen skrev:Sanny_X skrev:landa skrev:För mig gör det ingen skillnad vilken sorts lådor det är. Men skulle nog helst vilja ha hela högtalarna färdigmonterade...
+1
Det är väl i princip det jag beställt. I.a.f. färdiga lådor vitlackade i högglans.
Så frågan är bara vad "kalaset" kostar helt färdigt jämfört med "lite" pill.
phon skrev:Jag vill ändra mig från ingen plansågad låda till ingen viklåda.![]()
Kan jag få en GT till?
Jesse67 skrev:Hej Peter
Jag tror du missade mitt inlägg 10-12 sidor tillbaka.
Jag skrev att jag ville ha 2 basreflexlådor och två slutna lådor, gärna vitlackade och vikkabinett förstås.
phon skrev:![]()
![]()
Det där skulle nästan kunna bli en phontratt!
screen skrev:Naq & phon: Har ni tatt freda redan?
Naqref skrev:Bla så kommer basreflexporten inte sticka fram på det viset
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster