I mitt fall som "bara" har CD-spelare och förstärkare, i vilken ordning bör dessa anslutas till elnätet ?
Alltså vilken enhet bör komma först i "kedjan" ?
Tacksam för svar(gärna med förklaring varför).
Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Det spelar absolut ingen roll vilken ordning apparaterna sitter. Det här är en fråga den övernoggranne ställer sig, bara för att valmöjligheten finns. Om någon säger nåt annat så är det fel. Basta!
niklas skrev:Du får väl testa å se om du hör nån skillnad...
Vee-Eight skrev:Gränsen mellan överkurstweaks och hifibaserad paranoja är lövtunn...
Är ett brev mer läsbart om man postar det med kort- eller bredsidan först?
Svante skrev:Vee-Eight skrev:Gränsen mellan överkurstweaks och hifibaserad paranoja är lövtunn...
Bredsidan förstås! Det har jag märkt flera gånger när mottagaren telepaterat sina läsintryck till mig.
Otto skrev:Svante skrev:Vee-Eight skrev:Gränsen mellan överkurstweaks och hifibaserad paranoja är lövtunn...
Bredsidan förstås! Det har jag märkt flera gånger när mottagaren telepaterat sina läsintryck till mig.
3025 inlägg.....Oaoow
Svante skrev:Otto skrev:Svante skrev:Vee-Eight skrev:Gränsen mellan överkurstweaks och hifibaserad paranoja är lövtunn...
3025 inlägg.....Oaoow
![]()
![]()
Ja, jag borde lära mig att skriva mindre blaj.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], nijo och 34 gäster