Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Varför försöka spela sönder fler? Du har uppenbara behov av basmoduler om du spelar så högt.
Nattlorden skrev:Just Infected är ju djupbasintensiv och det kräver slaglängd. Att du lyckas överstyrka porten lite förvånar mig inte alls. Frågan är - lyckas du känna luftdraget? Med helt rätt överstyrning kan piP rufsa din kalufs på 3 m avstånd. (Been there, done that)
Heck... när jag kör Jurassic Park motionerar jag slaglängden på alla mina 8 12"
Nattlorden skrev:Just Infected är ju djupbasintensiv och det kräver slaglängd. Att du lyckas överstyrka porten lite förvånar mig inte alls. Frågan är - lyckas du känna luftdraget? Med helt rätt överstyrning kan piP rufsa din kalufs på 3 m avstånd. (Been there, done that)
Heck... när jag kör Jurassic Park motionerar jag slaglängden på alla mina 8 12"
niklas skrev:Men det är väl inte så bra att det blåser från porten? Betyder inte det att porten överstyr?
Kommer aldrig byta pi60 mot något annat.
niklas skrev:Men det är väl inte så bra att det blåser från porten? Betyder inte det att porten överstyr?
Nä, det gör den inte. Porten överstyr.DVD-ai skrev:niklas skrev:Men det är väl inte så bra att det blåser från porten? Betyder inte det att porten överstyr?
Njoo, så är det väll....![]()
Om lufthastigheten blir för hög, och om det uppstår ogunsamma förhållanden därför, men inte säkert att så är fallet här...
Jag har lyssnat "väldigt högt" med piP och dom jobbar som galna, men jag tycker mig inte kunna höra något "fel" så jag utgår från att någon konstruktionslösningförhindrar "problemet" ...
MagnusÖstberg skrev:Nä, det gör den inte. Porten överstyr.DVD-ai skrev:niklas skrev:Men det är väl inte så bra att det blåser från porten? Betyder inte det att porten överstyr?
Om lufthastigheten blir för hög, och om det uppstår ogunsamma förhållanden därför, men inte säkert att så är fallet här...
Jag har lyssnat "väldigt högt" med piP och dom jobbar som galna, men jag tycker mig inte kunna höra något "fel" så jag utgår från att någon konstruktionslösningförhindrar "problemet" ...
DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Nä, det gör den inte. Porten överstyr.DVD-ai skrev:niklas skrev:Men det är väl inte så bra att det blåser från porten? Betyder inte det att porten överstyr?
ok
Men jag menade inte att just själva överstyrningen skulle "trollas bort" på något sätt... Utan att just den negativa effekten av det hela är väldigt liten på piP som följd av konstruktionen på något sätt.. ?!
bara ne tanke
Porten är så när som på några procent
DVD-ai skrev:ok, jo kännde på mig något sådant, just för att jag absolut inte kan höra något som tyder på att portens överstyrningsbetenden skulle ha negativ effekt på ljudet.
screen skrev:Porten är så när som på några procent
Åfan, så det finns fortfarande att putsa på då?
Den är alltså inte "riktigt" fulländad ännu då?
Spännade!
IngOehman skrev:screen skrev:Porten är så när som på några procent
Åfan, så det finns fortfarande att putsa på då?
Den är alltså inte "riktigt" fulländad ännu då?
Spännade!
Welll... Så kan man ju se det.
Men det är ingen putsning som jag tycker spelar någon större roll, och
därför har den lyst med sin frånvaro rätt många år.Dimensioneringen
är styrd av vad som det fanns delar till, och att det kom tillräckligt nära
målet för att vara mer än okej.
Blir putsningen av någon gång, så kommer det inte att vara för att det
behövs.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster