Moderator: Redaktörer
perstromgren skrev:
Tack, Lasse, nu hajar jag!
Hur länge har det här begreppet funnits? Jag kommer inte ihåg att min slöjdlärare på 60-talet pratade om detta!
MagnusÖstberg skrev:Jag vill ha mina lådor så här i Amerikansk valnöt med 15 lagers franskpolerad klarlack.
Jag är villig att betala 30:- extra per låda för det.
Ja, det är som gjort för att man inte skall orka fixa ytbehandlingen självKarlXII skrev:Fan, lådorna är ju verkligen apbilliga när de är lackade och klara.
perstromgren skrev:Säg gärna till hur ni vill ha beställningar och spec. Jag har tidigare presenterat en önskan om ett par, inkl lådor, och nu förväntas jag alltså bestämma litet mer. Vill ni lusa ned tråden med allas önskemål angående lådorna, eller vill ni ha det på annat sätt?
Bestäm och jag lyder!
petersteindl skrev:Vill du ha BR eller SL?
Vill du ha PLP eller LM eller LM+L? Vill du ha 60glans?
Vad mer önskar du?
niklas skrev:Jag vill ha mina 2st slutna :
Lådor inkl montering och vit lack i glans 60 (LM +L): 1480kr (740kr/st)
Gärna filterkomponenter också, om det finns möjlighet.
MagnusÖstberg skrev:Det skulle bli en ren beställningstråd när priserna var klara. Vad hände med den?
Kunde vara kul om den här tråden kunde bli snacket om mätningarna och filtret...
MagnusÖstberg skrev:Dööö, det finns inga platta paket som är lackade snubben, bara färdigmonterade
Ställ nu inte till det för Peter
perstromgren skrev:petersteindl skrev:Vill du ha BR eller SL?
Vill du ha PLP eller LM eller LM+L? Vill du ha 60glans?
Vad mer önskar du?
OK, here goes:
BasReflex. Lådpaket (PLP?) med allt jag kan få för att bygga två färdiga högtalare i glans 60, tack!
Åssa packa ner nåra schyssta schampanjer, eftersom du frågar så snällt!
MagnusÖstberg skrev:Dööö, det finns inga platta paket som är lackade snubben, bara färdigmonterade
Ställ nu inte till det för Peter
MagnusÖstberg skrev:Ja, så här blir det när man inte har en samlad tråd just för gruppköpet![]()
Det är inte så lätt att ge pris på saker som inte är klara än - tex filtret
avr7000 skrev:Stativet... Tänk dig en rund lackad stålplatta, ca 30 cm i diameter och en stolpe upp i ena kanten på denna (ca 40 mm i diameter).
Stefan
screen skrev:Men Peter kanske har bestämt sig för vilket priset blir exakt för elementen nu?
Har för mig att det inte var riktigt fastställt ännu?
PETER !!! ???
Användare som besöker denna kategori: nijo och 23 gäster