David_A skrev:Menar du själva diskantelementet? För själva lådbaffeln runt diskanten är givetvis i samma lack som resten.
Var jag som såg fel på en bild Det var reflexen där som kom från det mattare taket och gav den illusionen av att den delen var mattare.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Vad har du gjort .. har du förstört den snygga svartask faneren?
Blev dock rätt snyggt.
Vem gjorde det?
Slipade ni bara ner faneren och lackade med ett antal lager?
Hade det inte varit för att jag har en projektor lysandes mot högtalarna, så kanske man skulle hittat på nåt liknande. Man vill ju inte sitta med solglasögon för att ta bort reflexen.
Well... det blev många lager sprutspackel kan jag säga. Cirka 10 timmar hade tydligen lackeraren fått lagt ner på dom. Dock var det nog mest för att han inte vågade köra dom i ugnen, så det tog tid mellan spacklingarna. Men dom blev fina tillslut! Lackeringen är utförd av en vanlig billackering. Och färgen är en svartmetallic från Volkswagen med mycket stuns i. Fast det syns nästan bara vid direkt belysning.
Jag har också projektor där dessa ska stå sedan, så det blir intressant att se om det blir störande.
Nu börjar det likna nå't! i28 är annars den knasigaste, tokroligaste Ino jag sett. Helt klart en kvalitet i sig! Fast jag håller nog naqrefs nya småttingar som snyggare rent allmänt.
jag trodde det var lite ironi mellan vissa skribenter här.
Ok, 25 mil blir lite väl långt, då räcker inte stockholms läns pendlarkort. Synd, detta systemets återgivning hade man ju så gärna velat lyssna på!