Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Jag har fått mailet. Här var det snabba svängar, 6 dagars betalningsfrist
Dartman skrev:Även jag backar ur. pK var tänkt till min dotter, men hon vill hellre åka på weekendresa. So be it.
Vill tacka så mycket för det visade engagemanget, jag hoppas få provlyssna någon annans pK.
/Jonas - ligger sjuk hemma![]()
![]()
McFlippaFlaster skrev:En sen komplettering. Jag vill gärna ha filterkomponenter och portar till alla satser.
Danke!
Stranne skrev:Jag önskar också komplettera, sätt upp mig för filter, BR-rör och vad
som övrigt krävs för att sammanställa 1,5 par.
Nahaz skrev:Jag vill också gärna ha filter/basport/terminaler osv som krävs för att färdigställa.
Har inte fått något mail ännu, är det rätt?
landa skrev:Ska utomlands några dagar. Så det vore bra om jag kunde få mitt mail ganska snart. Om ni inte har det pm:a.
Densen skrev:Tja, det är väl lika bra att köpa allt från ett och samma ställe.
Sätt upp mig på listan för delningsfilter, basreflexrör, terminaler, skruvar, har jag glömt något nu?
Eller skall vi benämna det tillbehörssats?
petersteindl skrev:
Noterat. Du kommer få mail. Jag tippar att det tar 6-7 timmar under dagen att få iväg alla mail i denna omgång.
MvH
Peter
RogerGustavsson skrev:Är det inte bättre att vi svarar på Peters mejl än lägger upp önskemålen här? Tråden är ju hur oöverskdålig som helst ändå...
Ton skrev:Peter, jag skulle vilja ändra till svart 60-glans och komplettera med filterkomponenter, sd-kuddar osv. -Alltså allt man kan behöva till
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster