Moderator: Redaktörer
rikkitikkitavi skrev:det går inte att få tag på lösa,extra frontplattor till diskanten ?
jag är beredd att betala för det...
denna basen förtjänar nog det bästa som finns i diskantväg nämligen.
rikkitikkitavi skrev:eftersom det ingår ett par diskanter rör det sig om 2 extra fronter![]()
vill ju inte John skall få ont i magen...![]()
Ett par att skära till (jag var lite otydlig) , ett par att behålla som reserv ifall man vill leka m andra diskanter... denna basen förtjänar nog det bästa som finns i diskantväg nämligen.
nu skall jag hem och läsa min email
petersteindl skrev:rikkitikkitavi skrev:eftersom det ingår ett par diskanter rör det sig om 2 extra fronter![]()
Ett par att skära till (jag var lite otydlig) , ett par att behålla som reserv ifall man vill leka m andra diskanter... denna basen förtjänar nog det bästa som finns i diskantväg nämligen.
Jag skall se om det går att fixa 2 st för en hyfsad billig peng. John har nyligen slängt 500 frontersom blev över i SMS-projektet
![]()
![]()
![]()
Vi skrattar åt det faktum att man aldrig lär sig att samla på allt skrot som ligger och skräpar eftersom det alltid kommer till användning efter man kastat det. Det är någon oskriven lag som borde formuleras om
![]()
MvH
Peter
KarlXII skrev:petersteindl skrev:rikkitikkitavi skrev:eftersom det ingår ett par diskanter rör det sig om 2 extra fronter![]()
Jag skall se om det går att fixa 2 st för en hyfsad billig peng. John har nyligen slängt 500 frontersom blev över i SMS-projektet
![]()
![]()
![]()
Vi skrattar åt det faktum att man aldrig lär sig att samla på allt skrot som ligger och skräpar eftersom det alltid kommer till användning efter man kastat det. Det är någon oskriven lag som borde formuleras om
![]()
MvH
Peter
Det vill jag också ha. Jag har nämligen lurat på om det inte skulle vara snyggt med en lackad diskantplatta. Eller också blir det verkligen skitfult.![]()
Värt att prova iallafall.
RogerGustavsson skrev:Då får jag väl fylla i att jag förrutom elemensats och lackade basreflexlådor även vill ha med resten för bygget. Portar, anslutningspaneler, delningsfilter, tätningslister, dämpmaterial etc.
petersteindl skrev:
![]()
![]()
![]()
![]()
MvH
Peter
Raukman skrev:Skulle arrangörerna bli upprörda om jag hoppade av?
Håller på med el och IT-anslutning i kåken och det blev visst lite mycket på en gång...
Mvh Peder
Raukman skrev:Ok, då hoppar jag av båda. Men jag tackar er ändå för engagemanget, och hoppas att jag ändå är välkommen om det blir nå fler liknande gruppköp, för jag tycker verkligen att det är mycket roligt.
//Peder
petersteindl skrev:RogerGustavsson skrev:Då får jag väl fylla i att jag förrutom elemensats och lackade basreflexlådor även vill ha med resten för bygget. Portar, anslutningspaneler, delningsfilter, tätningslister, dämpmaterial etc.
Antecknat. Var det svart lack du ville ha? Jag har satt upp dig på det, men jag har för mig att du inte har specat det själv ännu.
MvH
Peter
2-ch skrev:1 Elementsats betalad och klarnu väntar jag på faktura nummer två från Larsen.
För visst var det dit betalningen för lådor, frakt och andra tillbehör skulle gå?
Ni som kan det här med glanstal, är 60 så att en lampa speglar sig i den. Funderar på att gå ned till 30 på mina vita nämligen. Om nu det är ett möjligt alternativ förståss.
Raukman skrev:Ok, då hoppar jag av båda. Men jag tackar er ändå för engagemanget, och hoppas att jag ändå är välkommen om det blir nå fler liknande gruppköp, för jag tycker verkligen att det är mycket roligt.
//Peder
RogerGustavsson skrev:petersteindl skrev:RogerGustavsson skrev:Då får jag väl fylla i att jag förrutom elemensats och lackade basreflexlådor även vill ha med resten för bygget. Portar, anslutningspaneler, delningsfilter, tätningslister, dämpmaterial etc.
Antecknat. Var det svart lack du ville ha? Jag har satt upp dig på det, men jag har för mig att du inte har specat det själv ännu.
MvH
Peter
Det är rätt uppfattat! Svart.
Har precis fått ditt mejl. Det är alltså bara elementsatsen vi betalar dig för? Resten blir via John?
Kilkenny skrev:JAAA! jag fick ett mejl! woooooo!![]()
Peter, jag vill ha filter å basrör också, du har väl inte missat det?
Eller betalas det separat?
Väntar med att betala tills du svarat
screen skrev:Peter, du har inte möjlighet att lägga ut listan? Sist jag tittade så såg jag inget om att alla delar som jag vill ha var inskrivna. Bara så att det finns ett klargörande om vad som beställts. Men det kan du göra textledes i tråden också om du vill.
F.ö. så är det betalt och klart.
Tack!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster