Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:
Sedan har vi forumets sedvanliga outsidersom naturligtvis inte är som alla andra
Han kör cittra
Bara det säger ju allt. Han lyssnar på högtalarlådor utan högtalarelement
Inget nytt under solen alltså. Allt är helt normalt och som vanligt alltså
Det är ju bäst att inte chansa, man kan ju felfasa högtalarelementen
![]()
MvH
Peter
Citat:
Warum alles einfach machen wenn man es so schön kompliziert machen könnte
Warscheinlich nur weil Sie ein so komplizierter Mensch sind und alles Ihrem weg machen müssen, obwohl es irgendwie sowieso alles schief gehen wird.
RogerGustavsson skrev:SD-fötter vill jag ha med.
misanplass skrev:SD-kuddar till mig med tack!
bupp skrev:Nu var det ett tag sen man tittade in ser jag.. attans.
Peter: om det inte är försent så sätt gärna upp mig på väntelistan för en elementsats tack.
Nusse skrev:Mitt önskemål om svarta 30 gl verkar inte vara med, så: LM+L+SV+ alla tillbehör inkl SD-fötter.
/Magnus
Fjonkalicious skrev:Detta är lite intressant eftersom jag behöver experimentera jag med. En fråga som jag är nyfiken på: Finns det fler diskanter i Scan-Speaks sortiment som har samma diameter/bultmönster/diskantplatta som dx-25:an?
FinnGus skrev:Jeee...ett mail damp ner i boxen sent igårkväll!!!![]()
Vill lägga till gängse SD-pjäxor, PK-blått om det går![]()
När låses lådbåten för panikändringar (SL vs. BR) ?
- BR kanske ändå inte vore så dumt - mitt väggskåp slutar vid ca 70cm, vilket ger ca 104cmög (centimeterövergolv) för diskanten, vilket skall jämföras med ca 102cmög för mina öron...i favoritfilm-och lyssningssoffan.
Blir det förresten något sambesök hos Larsen? Har försökt bläddra i bladen, men usch, vad tråden växer!
phon skrev:petersteindl skrev:
Sedan har vi forumets sedvanliga outsidersom naturligtvis inte är som alla andra
Han kör cittra
Bara det säger ju allt. Han lyssnar på högtalarlådor utan högtalarelement
Inget nytt under solen alltså. Allt är helt normalt och som vanligt alltså
Det är ju bäst att inte chansa, man kan ju felfasa högtalarelementen
![]()
MvH
Peter
![]()
EDIT:
... möjligen skulle jag lite försiktigt kunna ställa mig längst bak i kön för ett par basar, sådär eventuellt och bara om det blir några över när alla har fått sitt .....
petersteindl skrev: Ok, du finns med på listan. Diskanttoner är överreklamerat. Man hör ju inget i diskanten då man blir gammal ändå.
MvH
Peter
phon skrev:petersteindl skrev: Ok, du finns med på listan. Diskanttoner är överreklamerat. Man hör ju inget i diskanten då man blir gammal ändå.
MvH
Peter
Jag hör inte linjeoscillatorn längre, men upp till 14,5 k funkar det fortfarande ....![]()
Det gäller dock att den får signal och inte ligger i kartongerpetersteindl skrev:phon skrev:petersteindl skrev: Ok, du finns med på listan. Diskanttoner är överreklamerat. Man hör ju inget i diskanten då man blir gammal ändå.
MvH
Peter
Jag hör inte linjeoscillatorn längre, men upp till 14,5 k funkar det fortfarande ....![]()
Va bra, för DX25 går ju ända dit... :)
dimitri skrev:Peter, All in for me too. pls.
D
ollebula skrev:Saknar ni mail om betalningsuppgifter så vill jag tipsa om att kika i skräpmailshögen.
Min gmail tolkade info@bremen.com som en klockren spammare.
avr7000 skrev::mrgreen:
Rundberg skrev:Jag skulle också vilja ha de däringa SD fötterna!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster