Moderator: Redaktörer
Tengil skrev:Bamsefar skrev:Såvitt jag minns från prislistan en gång i tiden så har 3 stycken i förserien (Beta test) i alla fall sålts - men jag kan ju minnas fel ?
Det måste vara en seriös hembio, med en i68es som center
![]()
Vh Christer
Bamsefar skrev:Tengil skrev:Bamsefar skrev:Såvitt jag minns från prislistan en gång i tiden så har 3 stycken i förserien (Beta test) i alla fall sålts - men jag kan ju minnas fel ?
Det måste vara en seriös hembio, med en i68es som center
![]()
Vh Christer
PAR, 3 par - men som någon skrev så var det tydligen 4 par av varje... Det sagt, det finns begränsad mängd av es-diskanter om minnet är med mig...
subjektivisten skrev:Jag har iaf beställt ES filter till min i32s nu.
tan skrev:Får vara glad att bara vara vara någon, men är faktiskt mest intresserad av dina nya special a1 or som du hämtade hos IÖ precis när jag kom dit. Ingvar var förvånad över att ens viste vem du var och vad du hämtade, inte så svårt när du skrev en hel del här om det. Skulle vara kul om du hade en bild på dessa special a1 or
Bamsefar skrev:Okej, du kommer att svära gott över dom när du monterar dom - för jag antar att du inte får det monterat och klart ?
Rent överjävligt jobbiga att jobba med... suck....
Du har väldigt dåligt minneKomorok skrev:i68es verkar inte finnas på bild i alla fall. Synd. Hade varit skoj att se den. När jag tänker efter så har jag nog inte sett någon es-modell på bild. Läste att något trist hade hänt för Bamsefar, när han hade bilder.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster