Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Fick via omvägar igår veta att en känd forumpersonlighet har granskat våra mätningar och hade efter dom gjort ett rätt entydigt uttalande om hur pK bör låta. Det tolkar jag som att våra mätningar av pK och piP är relevanta och extremt rättvisande.
Naqref skrev:... Den första visar hur det ser ut i riktningen 25 grader uppåt och 35grader in eller utåt. ...
djimp skrev::?:Peter! Såg att jag blivit satt på väntelistan när jag ändrade från bara elementsats+filter+portar till "lådgruppen", why?? Har fått ditt mail om betalning för elementen. mvh Jimmy
petersteindl skrev: Alla som är grönmarkerade har fått e-mail. Djimp var på elementsats ordinarie plats och ville sedermera även ha låda så djimp hamnade av en händelse längst ner, men jag såg det och korrigerade. De som ännu inte fått e-mail och följdakligen ligger på väntelista är namnen markerade med orange färg. Mich är överst. Jag har alla i nummerordning.
MvH
Peter
lemmts skrev:Peter: missade du mitt inlägg för några sidor sedan att jag gärna vill ha SD- fötter och frakt hem till mig också?
/Lasse
perstromgren skrev:Min spec av alla de där tillbehören:
Allt, så mycket som möjligt monterat, minus SD-fötter.
Eller skulle det vara kodat den här gången också?
djimp skrev::oops: Såg just det när jag läste vidare i tråden, puh... blev för ett ögonblick lite orolig, men nu är allt på topp igen, tack Peter!
För övrigt så vill jag ha:
Terminal
Basreflex
SD fötter
Filterkomponenter, ej monterat
tillbehör
Vad gäller avhämtning så vet jag inte än, om det kan ske under v.44 så funkar det annars lite mer osäkert om jag kan.
perstromgren skrev:OK! Spenderbyxormode=ON
Jag slår till på LM+L+60gl i SV, tack!
Puh! Det är ju värre än tandkrämsvalet, juh!
nolimitsoya skrev:Naqref skrev:... Den första visar hur det ser ut i riktningen 25 grader uppåt och 35grader in eller utåt. ...
Apropos dessa, hur var det med den där höjdupplevelseprylen; Finns den, och är den i så fall bortbytt mot en mer neutralklingande energikurva, eller bara bortrationaliserad helt och hållet?
Jonkan skrev:Peter, har du fått in pengar från mig? Jag har överfört dem enligt min internetbank, men de kanske inte kommit fram än?
/J
Kilkenny skrev:zhere, tze möney ist zafe with you Peter,
Skulle vilja ha det hemskickat.
karneolen skrev:Tja, jag har just de senaste dagar och veckor renoverat ett litet hus.
Mao en j***la massa målande och spacklande.
Peter S:
På grundval av detta så jag skulle vilja gå från:
PLP BR ==>
LM+L BR i SV samt alla övriga prylar med ett undantag, inga terminaler.
Avhämtning hos John planeras tillsammans med Misanplass.
Aerob skrev:Det har säkert redan avhandlats tidigare i tråden, men jag har i så fall missat det.
Om man har för avsikt att hämta lådor och delar i Skillingaryd, kan man då
även plocka upp elementsatsen där?
PS till PS: Pengar är på väg till dig nu.
petersteindl skrev:Är något av dessa två uttalen korrekt eller skall det uttalas på ett 3e sätt?
petersteindl skrev:Eller är det att ljudbilden inte flyttar sig i höjdled då man reser sig upp från lyssningsfotöljen och därigenom får högtalarna under öronhöjd?
Aerob skrev:Om man har för avsikt att hämta lådor och delar i Skillingaryd, kan man då
även plocka upp elementsatsen där?
Användare som besöker denna kategori: nijo och 12 gäster