The-Master skrev:petersteindl skrev:Mitt kontoutdrag i går kväll sa så
Konstigt för jag satte in dom idag!?
![]()
Ja, det kanske var idag

MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
The-Master skrev:petersteindl skrev:Mitt kontoutdrag i går kväll sa så
Konstigt för jag satte in dom idag!?
![]()
screen skrev:Man brukar ju säja om en bil med bra drag i att "den försvann fortare än en avlöning" men det där slår nog det mesta i den vägen. Det krävs nog ett svart hål för att få till,..The-Master, ser din plånbok ut så![]()
The-Master skrev:Kompletering:
5st BR lådor 1st SL låda.
Med allt inkluderat.
PLP
Skickat (frakt)
För att TÖMMA det svarta hålet HELT...
![]()
Kaffe ska vara starkt men whiskyn ska vara starkare... Skål
![]()
The-Master skrev:Trodde att med detta så var det klart;
"Med allt inkluderat. "
![]()
![]()
Svar JA tack
The-Master skrev:Ytterligare komplettering;
Ett extra basreflexrör om och utifall att jag skall bygga om den slutna, så totalt sex rör...
Alla dessa om/ev/när mm. mm...
![]()
![]()
mrvodka skrev:Otrolig tråd på Faktiskt den här måste jag tillägga, vad ska man skriva. lycka till Anders med högtalarna.
Som du vet så är jag sällan här nu för tiden, eftersom jag hare en del att göra med jobbet. Hoppas att ni som beställer dessa högtalare får en härlig upplevelse
Lars Douglas
KarlXII skrev:The-Master skrev:En liten tanke från mig skulle man inte kunna lägga in bilderna på dom små skönheterna i första inlägget!? Det är SVÅRT att hitta dom...
Här kommer ett par bilder.
petersteindl skrev:Ja, ja, ja, jag vet att de är söta![]()
Hur mycket väger de? Framkant; bakkant och totalvikt. Lägg dit ett delningsfilter då du väger upp dem. Se så, skynda på
![]()
MvH
Peter
Jag ser inga fel alls?boom skrev:Nagref
Ritningarna som finns på sidan1 är inte bra om du kan lägga till djupet på lådorna sen på den slutna varianten så finns det ett fel när man ser på fronten och det är mått angivelsens på den
// Boom
petersteindl skrev:KarlXII skrev:The-Master skrev:En liten tanke från mig skulle man inte kunna lägga in bilderna på dom små skönheterna i första inlägget!? Det är SVÅRT att hitta dom...
Här kommer ett par bilder.
Ja, ja, ja, jag vet att de är söta![]()
Hur mycket väger de? Framkant; bakkant och totalvikt. Lägg dit ett delningsfilter då du väger upp dem. Se så, skynda på
![]()
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster