Kommer definitivt återvända dig, trivdes som fisken i vattnet, och visst var jag i Piteå, åkte faktiskt båt dit

Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev::)
Kommer definitivt återvända dig, trivdes som fisken i vattnet, och visst var jag i Piteå, åkte faktiskt båt dit
celef skrev:att leka med element i kina kan ju inte vara fel
kul oxå att laptop'n kom me
Goldfinger skrev:Mycket intressanta bilder, trevligt initiativ att lägga in dom, jag tror föressten att det var Flamingos som "tjattrade"(med risk för att ha fel).
petersteindl skrev:Goldfinger skrev:Mycket intressanta bilder, trevligt initiativ att lägga in dom, jag tror föressten att det var Flamingos som "tjattrade"(med risk för att ha fel).
Flamingo, är det en sådan som finns på en [s]Svensk[/s] utrikisk choklad?
petersteindl skrev:Goldfinger skrev:Mycket intressanta bilder, trevligt initiativ att lägga in dom, jag tror föressten att det var Flamingos som "tjattrade"(med risk för att ha fel).
Stenberg skrev:petersteindl skrev:Goldfinger skrev:Mycket intressanta bilder, trevligt initiativ att lägga in dom, jag tror föressten att det var Flamingos som "tjattrade"(med risk för att ha fel).
Är det maraboustork du tänker på?
Världens kanske fulaste fågel.
nadifierad skrev:Inga bilder från Tymphany!?![]()
Eller var det fotoförbud där?![]()
Annars är ju storkarna rätt sjyssta.....
faulhund skrev:Hej Peter,
Jag har inte fattat hur långt du kommit i din historieskrivning (eftersom vi andra hela tiden avbryter dig) ...
Men vem var först? http://web.tiscali.it/praecisa/nuovoSTEREPLAY_21.jpg
(Men vi kan väl i alla fall vara ense om att resp. höna var först i båda fallen?)
Ragnwald skrev:Är du kvar i Kina, Peter?
usling skrev:Nu har jag läst hela tråden, det tog några dagar
Otroligt intressant att läsa nutidshistoria. Man förstår varför en del saker är som de är idag. Själv är jag bara 26 år så jag har ju inget eget perspektiv på saker å ting.
Du skriver väldigt bra Peter Steindl! Låt dig inte distraheras av folk som inte håller med, det är ju dina upplevelser du berättar om. Om de har en annan version av vad som hände så läser jag gärna deras trådar också!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster