i skrev:OK, nu har även jag betalat. Antog att "kontoförande kontor" är detsamma som clearingnummer.
För säkerhets skull repeterar jag mina önskemål:
- kuddarna kan jag emellertid ta ur påsen själv
kan du bevisa d

MvH
Peter
Moderator: Redaktörer
i skrev:OK, nu har även jag betalat. Antog att "kontoförande kontor" är detsamma som clearingnummer.
zei skrev:Ekonomin tillåter inte något just nu och jag höll ut i det längsta och försökte fixa det. Tack för ett kanonprojekt och jag hoppas det blir fler.
mikgr2 skrev:Har nu varit nere på banken och satt in pengar.
Jag ändrar min beställning. Hade tidigare beställt 1,5 sats,ändrar till 1 sats dvs 2 st PK.
Har sat in 2540 kr.
I övrigt kvarstår samma beställning, dvs,
Färdiga lådor, olackade.
Färdiga filter
Termiinaler, skruv, tätninglist, dvs allt utan SD-fötter.
Zodox skrev:Måste dessvärre avboka mina satser pga ekonomiska skäl. Ledsen för detta. Det är 1,5 pK-sats.
petersteindl skrev:i skrev:OK, nu har även jag betalat. Antog att "kontoförande kontor" är detsamma som clearingnummer.
kan du bevisa d![]()
MvH
Peter
petersteindl skrev:Nu har jag öppnat detta e-mail från Zodox.Zodox skrev:Måste dessvärre avboka mina satser pga ekonomiska skäl. Ledsen för detta. Det är 1,5 pK-sats.
Det betyder i skrivandets stund att 3 st pK satser är tillgängliga för de som väntar![]()
MvH
Peter
Pettersson skrev:petersteindl skrev:Nu har jag öppnat detta e-mail från Zodox.Zodox skrev:Måste dessvärre avboka mina satser pga ekonomiska skäl. Ledsen för detta. Det är 1,5 pK-sats.
Det betyder i skrivandets stund att 3 st pK satser är tillgängliga för de som väntar![]()
MvH
Peter
Vad kostar pk/par ?
Om man bygger allt själv?? (viss erfarenhet av detta sas)
oa51 skrev:Hej! Jag har idag betalat för 4pK (5080kr) Således en elementsats till för "de som väntar" då jag tidigt bokat mig för 6pK.
Hittade emellertid ett par riktigt snygga ITT- lådor i jakaranda på myrorna som passar perfekt att bygga EPS av, så antalet projekt blev lite överdrivet.
Peter har fått mail med adressuppgifter.
Bele skrev:Vet inte om PM krånglar för mig, men nu skriver jag här istället:
Nu har jag betalat för 3st pK. Om det går bra så skulle jag vilja komplettera min beställning med 2BR + en SL (LM +GL60) + alla tillbehör.
Någon som vill dela på ett paket SD-fötter??
profbd skrev:ser jag illa eller är östeberg inte med på listan?
petersteindl skrev:Vem är 292929006156? Suck!
i skrev:Du har stavat mitt nick fel!![]()
![]()
![]()
Stenberg skrev:Hej!
Jag har problem med min uppkoppling och kan inte ta emot mejl (jag såg att det skulle skickats ut). Inget PM heller. Jag har varit inne och läst på faktiskt en gång på de senaste två veckorna så jag har säkert missat en hel del info.
/M
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster