Vill därför höja ytterligare till totalt färdigmonterat och fossingar.
lågkonjunktur var det ja

[/b]
Moderator: Redaktörer
dimitri skrev:Köpte nyligen SD fötter till mina 50 kg tunga golvare för 150 från HifiKit (ca)
"Tot": inte är det pK. qK möjligen
Återstår AB (ja, just AB) jämförelse
vh
D
landa skrev:Dessa SD-fötter är mer exakt viktanpassade till qK.
citat ifrån naqref
Har jag missat något?
Naqref skrev:Jag tänker inte nämna vad IÖ tar för motsvarande kuddar.
Rundberg skrev:Naqref skrev:Jag tänker inte nämna vad IÖ tar för motsvarande kuddar.
Ingvar tar 300 för piP-kuddarna. Med tanke på att han köper in och lagerhåller så är inte en femtilapp påslag särskilt ohemult. Sättet du skriver på ger intryck av att du tycker han tar ockerpriser.
Eller missförstår jag nåt här?
MVH
/Mattias
screen skrev:Hur går det avr7k, har du skurit alla fronter?
Det måste ju ta en stund att fixa alla dessa...hmm (hurmångablire skavisenura) 200->250st?![]()
Du kommer att få stå där en stund och byta bitar verkar det som...skall jag ta med några elefantkolor (världens godaste kola) till dig om vi ses i Skillingaryd som tröst?
Hur blir snittytan efter vattenskärningen i plast?
Förresten kan jag berätta att jag har varit med och sett utvecklingen av vattenskärmaskiner på nära håll då jag jobbade på labbet på Atlas Copco.
När de första testerna gjordes så satt vi på fikarasterna och åt chokladbitar till kaffet därför att det var det första materialet man började att testa vattenskärning på.![]()
Mer om detta en annan gång kanske...
avr7000 skrev:Skurit ca 60 st hittills... och ja, det tar en jäkla tid-så en tröstkola skulle uppskattas
![]()
Stefan
avr7000 skrev:Nja det tar ju i alla fall tid att skruva isär och sendan skruva ihop diskanterna.
Stefan
tanaris skrev:Orkar inte läsa igenom alla 85 sidor nu... kan man fortfarande teckna sig på väntelistan för elementsats till två högtalare eller är det kört?
i skrev:Det fanns någon dödlinje den 25:e som passerat nu.
Har jag missat något och borde betala eller är pengainpyttsningstidpunkten uti framtiden ännu ?![]()
![]()
landa skrev:Naqref skrev:landa skrev:Dessa SD-fötter är mer exakt viktanpassade till qK.
citat ifrån naqref
Har jag missat något?
Det vet jag inte. Har du det?
Tänkte mest på att det stod qk...
dimitri skrev:Anders, förlåt för det här med SD-fötterna. Vill ha.
Även jag skulle vilja ta en birra med dig.
dimitri skrev:Peter, du behöver la inte ändra ngt. Det stod rätt sist jag gluttade på din excelark. Alltså ja - SD. Tack.
Sen skulle jag nog vilja få filtret monterat och lött.
På tal om gammel man, är inte jag gammlare än dig?
Har jag verkligen krånglat så mkt med SD? Förlåt en gammel man i så fall.
sebula skrev:nu har jag fört över 2540:- till bremen produktions,jag har även mailat till peter,jag vill ha svarta lådor monterade 60glans med alla tillbehör,filter behöver ej vara lött,men jag vill ha alla komponenterna,skickade hem då jag ej vet om jag har möjlighet och att ta mig till skillingaryd.
mvh sebula
ett stort tack till petersteindl och naqref för detta.
Husaberg skrev:till min halvsats på väntelistan skulle jag vilja ha EJ vatten skuren diskant
mvh Christer
Användare som besöker denna kategori: nijo och 26 gäster