Moderator: Redaktörer
Mr_Ekan skrev:Nästan böjd att hålla med Hotspur... Sökfunktionen är kraftigt underutnyttjad på detta forum.
RogerGustavsson skrev:Sökfunktionen har dock en irriterande hake. När man fått resultatet av sin sökning och öppnat en tråd, kan man inte backa till sökresultatet igen. Blir då till att göra samma sökning en gång till. Den senaste tiden har det gått väldigt trögt på faktiskt.se. Vad beror det på? Har kört via bredband och där verkar inte flaskhalsen ligga. Den långa tråden om EPS kräver tålamod!
Svante skrev:Är det någon som vet VARFÖR det stavas PIp, eller var det piP? Och vad betyder det? poppoppitopP?
Svante skrev:Jag har fö samma problem med sökfunktionen. När jag trycker back, måste jag skriva om sökordet och söka igen. Jag vill minnas att Exploder (som jag använder) försöker ladda om sidan vid tryck på "back"-knappen, medan andra visar en cachad version. Jag kan tro att det är orsaken. Man kan diskutera vilket som är bäst, men om jag tänker "bank" så vill jag nog ha det som i explorer.
Nej, jag brukar sluta med minst tio fönster öppna och ingen tid att läsa allt.__10 skrev:Är det bara jag som öppnar nya flikar/fönster med de intressanta trådarna i stället för att sitta och backa hela tiden?
__10 skrev:Är det bara jag som öppnar nya flikar/fönster med de intressanta trådarna i stället för att sitta och backa hela tiden?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 34 gäster