Moderator: Redaktörer
tanaris skrev:Jag behöver en frakt, sen förstår jag inte riktigt skillnaden mellan "Elementsats" och "Elementsats med lådor".
Husaberg skrev:Hej
Betalade in min 1/2 sats i går så du borde ha pengarna idag eller imorgon , önskar få element,basreflexrör,allmänt tilbehör och delningsfilterkomponenter skickade, jag har skickat adressen på mail.
- basreflexrör x3=120 kr
- allmänt tilbehör x3=111 kr
- delningsfilter komp. x3 =780 kr
borde bli 1011kr + frakt att betala till J Larsen
Tack så mycket Peter och Naqref för allt jobb ni lagt ner på detta.
Mvh Christer
Stranne skrev:Ta bort frakt på mig, jag kommer och hämtar.
SD-fötter till 3st pK vill jag ha.
Filtret kör vi färdiglött och klart som din lista säger.
Over and out!
johaneriksson skrev:@peter
Lägger du till frakt på mig, och nu vet jag att jag inte ska ha några lådor.
perstromgren skrev:Nuskavise! Det här börjar ju likna tillbehörskatalogen till en gammal Buick!![]()
Till mina två redan beställda högtalarkit vill jag ha:
Basreflexportar
Terminaler och hål för terminal
Allmänt tillbehör
Filterkomponenter och kablar monterade
och
Frakt till lilla stugan
Hm, bäst jag mäter tjockleken på spargrisen.
PS. Totalt kostar ett högtalarpar ca 5500:- hemsänt, som jag beställt det. DS
mrGoofy skrev:Peter
Lägg till ett par SD-fötter och frakt till adressen som jag mejlade.
petersteindl skrev:[s]Jag ser att SD- fötterna inte är inkluderade i summan att betala till larsen men jag kommer strax att uppdatera.[/s]![]()
Att man alltid skall glömma något.
MvH![]()
Peter
EDIT: Åtgärdat
Ton skrev:Han har så fina erbjudanden på allt den där Larsen, så jag skulle vilja lägga till färdigt filter & frakt på mitt paket. Tack
Brytnardz skrev:frakt på mig
i skrev:petersteindl skrev:[s]Jag ser att SD- fötterna inte är inkluderade i summan att betala till larsen men jag kommer strax att uppdatera.[/s]![]()
Att man alltid skall glömma något.
MvH![]()
Peter
EDIT: Åtgärdat
Hur kommer det sig att mitt pris sjönk efter din rättning (med ung 500:-) ??![]()
dave19 skrev:Färdigt filter och lägg till sd-kuddar.
Om det kommer finnas möjlighet att samordna frakten för dom som bor i stockholm så är jag med på det annars så tar jag inklusive frakt.
Mvh
boom skrev:Har larsen något kontonummer som man kan betala på eller kontaktar han oss som skall ha det skickat sen kan man hoppas att paketen är gjorda som en stritsvagn då schenker är fenomenala på att kasta med sina paket .
Sanny_X skrev:Terminaler och färdiga filter vill jag ha, trodde det "ingick" när man sa "all in".![]()
Finns det ett pris för färdiga högtalare?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster