phon skrev:Röd snö har jag sett på Gotland, men röd luft .... ?
He he.. det kanske inte är så blodigt, så att säga.

Moderator: Redaktörer
screen skrev:Naqref skrev:screen skrev:Men det fattas (vad jag kan se) några måttsättningar på ritningen fortfarande för komplett.
Vilka?
Hoppas för det första att du inte är på ett illvilligt humör Naq (m.a.o. hoppas jag att du mår bra och att inget inträffat?) och om det inte har något värde som är kritiskt så är det ju av smärre relevans. Men det är inget jag vet då jag inte har högtalarkonstruktion som levebröd.
Detta sagt, så är det ju exakt var i förhållande till de övriga detaljerna som just denna stagning skall sitta, som jag (i.a.f.) inte finner måttsättning för?
Spelar detta ingen roll, så kan du bortse från detta inlägg med just den kommentaren...![]()
Please be Happy, It's Friday...
Naqref skrev:Vad ska det röda illustrera? (kanske bara jag som är trög denna fredag fm)
Ragnwald skrev:Naqref skrev:Vad ska det röda illustrera? (kanske bara jag som är trög denna fredag fm)
Luft som passerar utan någon dämpning.
Kanske det enda stället i lådan, som jag förstår det.
Är det inte viktigt, så ska jag inte lägga mig i längre.
rikkitikkitavi skrev:javisst, men jag hittar inte hans email i denna lilla (eller andra ) trådar ...
hilfe !!!
mvh Rickard
Naqref skrev:rikkitikkitavi skrev:javisst, men jag hittar inte hans email i denna lilla (eller andra ) trådar ...
hilfe !!!
mvh Rickard
Du får mail nästa vecka som du kan svara på.
bomellberg skrev:Hej PS!
Jag vill ha en sats till om det finns kvar. Har en god vän som är intreserad av ett par vita glans 60 inkl allt utom frakt.
Mvh,
/Bosse
bomellberg skrev:Kanon!
Då beställer jag (enligt ditt excel-ark):
1 sats, 2 styck, BR 2, LM+L 2, 60gl 2, VIT 2, SD 1, vattenskuren 2, BR-rör 2, FILTER färdiglött 2, Skruv mm 2, Terminaler 2, Hämta i Sk-ryd 1.
Vi betalar dig 2540 asap. Ska Larsen ha betalt nu också, eller vid hämtning?
Stort tack!
Mvh,
/Bosse
Laila skrev:Peter,
Går det att fixa "vid min port avlämning" o du har plats i bilen
så får du gärna(mot fraktavgift) ta med mina 2 högisar ! ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster