Moderator: Redaktörer
Är heltäckningsmatta ”finlir”?
Det kluriga är att golvytan någon meter ut från väggarna har så stor betydelse..sprudel skrev:Är du helt övertygad om att alla punkter på golvet behöver samma absorbtionsnivå?
Empa skrev:Håller med Almen, trevlig afton med god dryck och mat.
Nu finns det ju även bilder drycken så jag kommer ihåg vad den heter
Även ifall det är väldigt bra bilder så ser det faktiskt bättre ut i verkligheten, mycket smarta lösningar för att få till ett bra ljud, jag är även ett stort fan av bänken
Äh, du härmas ju bara
Jag undrar, hur noga är placeringen av basarna gjord, lät det bästa där dom är nu eller?
DVD-ai skrev:Jo, i32s är ju en dröm... men lite för långt borta, mer realistiskt är i16s...
snarare så att i14 kommer att vara nästa steg, det blir nog ett mellan steg alltså, i16s är "lite" dyra...![]()
PojkenMedTur skrev:50000kr är ju inte mer än en gammal begagnad bil, tycker du ska satsa på i32 dvd eftersom det ändå verkar vara din stora passion :)
Aerob skrev:Jag har sett att man kan köpa dom billigare prototyplådorna.
Men, hur många sådana finns det...?
subjektivisten skrev:PojkenMedTur skrev:50000kr är ju inte mer än en gammal begagnad bil, tycker du ska satsa på i32 dvd eftersom det ändå verkar vara din stora passion :)
Jag ser det hela med ett 20-30 år perspektiv. Vad är 70 000 kr då? 3500 alt 2335 kr per månad. Hur mycket kostar en hobby som motorcross på 20-30 år? Satans mycket mer än 70 papp. Båtar, bilar, ishockey, det mesta kostar mycket mer än 70K på 20-30 år.
Hur känns det att ofta tänka "om jag hade dom istället"? Är det värt att betala mindre för något om man ofta funderar i dom tankarna?
Så tänker jag iaf.
IngOehman skrev:Aerob skrev:Jag har sett att man kan köpa dom billigare prototyplådorna.
Men, hur många sådana finns det...?
Det finns antingen ett par, eller också var de slut redan för länge, länge
sedan.
Jag vet inte vilket - av den enkla anledningen att de alla försvann mycket
snabbt, utom ett par som någon skulle ha, men inte kunde hämta på ett
tag.
De står kvar här ännu (har stått här och väntat flera månader) och jag har
ingen aning om vem det var som reserverade dem.
Den som gjorde det bör höra av sig snarast, annars får någon annan dem.
Det är många som velat köpa dem, sedan de tog slut. Om två veckor, om
jag inte hört något, är de till salu igen.
Vh, iö
Skrivet: ons jul 01, 2009 7:13 pm Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
overture: på mitt par är det ingen avfasning på baksidan, utan ett rakt avslut. På övriga par är det även avfasning baktill. Jag tyckte att det var snyggast med rakt avslut samt att det i mitt fall blir enklare att integrera med kommande topp-platta (som jag gör själv).
Med den nya avfasningen baktill fungerar det med i14:s topp-platta vilket var åtminstone en del av tanken.
Eftersom sidorna är avfasade nedtill så är skillnaden mycket liten och syns knappt i trekvartsprofil och egentligen ser man det från sidan och bakifrån bara. Det finns/fanns ett par till kvar med rakt avslut. Om jag inte missminner mig helt.
Och, ja, ett dubbelt grattis är nog på sin plats!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster