Jag tror iallafall på både inbränning av kablar och att det finns kabelkomponenter som förbättrar ljudet.
Lyssnade först på morgonen på Diana Krall via ett par oinbrända SupraPly 3.4 innan jag stressade iväg till jobbet. Lät halvdåligt och platt. Stereon fick stå på och spela hela dagen.
När jag kom hem öppnade jag en flaska billigt 50 kr vin och hällde upp i ett vanligt vinglas. Drack upp halva flaskan.
Öppnade sen en 70 kr vinflaska och drack nästan hela den flaskan från en plåtmugg som var jordad till värmeelementet via en Bybee kvantrenare.
Det smakade otroligt mycket bättre, rent himmelskt jämfört med det billigare vinet.
Sen gick jag in i vardagsrummet och Diana Krall lät sagolikt. Vilket djup i basen, vilken imaging och vilken renhet i diskanten. Vilken närvaro.
Av detta drar jag följande slutsatser:
1) Bybee kvantpurifierare leder bort högfrekventa slipstreamande magnetfält som skapar jonifierade illasmakande slaggprodukter i rödvin
2) Det är lätt att skilja ett 50-kr vin från ett 70-kr vin....samma sak med kablar, annas skulle ju alla köpa de billigare

3) Det är otroliga skillnader på kabel och kabel, och även skillnad på oinspelade och inspelade kablar.
Jag hör med mina öron, kom inte dragande ni mätnissar med dB och Iduktanser hit och dit...

Music Lover