IngOehman skrev:Vill påminna om punkt D i första inlägget.
Vh, iö
Korrigerat- läste ju litet slarvigt. Bilder publiceras efter 20 mars, som reglerna postulerar. Och då kanske mina design-ideer är realiserade på riktigt.
Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Vill påminna om punkt D i första inlägget.
Vh, iö
Äh vadå lite självkritiska kan vi väl va, det v8 påpekade var det första som slog mig också när jag såg tråden. Tycker det är bra att Faktiskt.se har en lite striktare hållning. Därmed inte sagt att jag tycker att det är en reklamtråd.EA_73 skrev:Kom igen nu.
Kan detta verkligen vara förbjudet????
Jävla Trams
Ingvar Öhman:
1. Måste man äga ett par Ino-högtalare för att delta i tävlingen? Dvs, kan det antas bara gynna en utvald grupp medlemmar, och kan det antas vara gratisreklam?
2. Har ngn inom redaktionen kontaktats ang denna tävling?
Vv svara omgående.
Vv svara omgående.
I en del av forumet som benäms "Wänner af Ino" ha utlysts en tävling där man inte behöver äga en Ino-produkt, men man kan äga en Inoprodukt, och man kan tänka sig kanske att skaffa en Inoprodukt.
Ägnar man sig åt att läsa och skriva i en specifik del av ett forum har man antagligen ett intresse för just den delen, i det här fallet; Inoprodukter.
I en annan del av forumet sker regelrätt försäljning av en högtalare, inte bara reklam för densamma. Där deltar du själv med acklamation.
Du har uppenbarligen inte ens brytt dig om att läsa villkoren för tävlingen utan kräver svar omgående i en attityd som är allt annat än trevlig. Är det så bra för forumets väl?
Om du hade ett större engagemang i din uppgift som moderator borde inte tråden varit en överraskning för dig och då hade du också förstått upprinnelsen till denna tävling.
Det här inlägget från dig renderar dig att allvarligt överväga din roll som moderator. (Ett tag hoppades jag att någon kapat din roll som moderator men efter att ha följt dina inlägg är det antagligen inte på detta viset, tyvärr)
Vee-Eight skrev:Har missat denna tråd totalt;
Ingvar Öhman:
1. Måste man äga ett par Ino-högtalare för att delta i tävlingen? Dvs, kan det antas bara gynna en utvald grupp medlemmar, och kan det antas vara gratisreklam?
Vv svara omgående.
sprudel skrev:I en del av forumet som benäms "Wänner af Ino" ha utlysts en tävling där man inte behöver äga en Ino-produkt, men man kan äga en Inoprodukt, och man kan tänka sig kanske att skaffa en Inoprodukt.
LasseA skrev:sprudel skrev:I en del av forumet som benäms "Wänner af Ino" ha utlysts en tävling där man inte behöver äga en Ino-produkt, men man kan äga en Inoprodukt, och man kan tänka sig kanske att skaffa en Inoprodukt.
Näe, det var väl en tävling för de som köper och bygger en Ino-högtalare under en bestämd tidsperiod, från tävlingens början. Som tillägg till detta en "virtuell" klass för övriga, som inte är del i den "riktiga" tävlingen.. Vill man vara med i de riktiga tävlingsklasserna tripp trapp trull måste man köpa en ny inohögtalare, det har framgått rätt tydligt i tråden tidigare (och står i tävlingsbeskrivningen).
Richard skrev:Men du måste väl ändå hålla med om att det är ett väldigt hykleri från moderator- alltmedans försäljning och gratisreklam, med moderators medverkan, pågår för fullt just nu i DIY-tråden.
LasseA skrev:
Njae. Det är väl inget företag bakom den försäljningen, mer än att "överblivna" element säljs av som en engångsföreteelse. Det finns ingen vinst för något bakomliggande företag antingen via direkt försäljning eller ökat intresse pga uppmärksamheten som genereras genom en tävling.
Tror du på detta själv ?Och jag antar (men vet såklart inte) att konstruktionen/försäljningen av pK har diskuterats och godkänts bland moderatorerna före man började..
Vee-Eight skrev:Har missat denna tråd totalt;
Ingvar Öhman:
Vv svara omgående.
sprudel skrev:MagnusÖstberg skrev:Kan Ingvar få svara själv?
Förhoppningsvis räknar han till tio först, och igen och igen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster