Moderator: Redaktörer
profbd skrev:Anledningen till min brist på ödmjukhet är att detta forum har utnyttjats förut av Ino för kommersiella syften, jag har som man säger tröttnat. Jag har i skrivande stund aldrig mottagit en förfrågan om att köpa reklamplats av oss, och har heller aldrig hört talas om ngn sådan kommunikation.
går det att köpa reklamplats?
vad heter firman man får fakturan av då?
Den springande punkten här är alltså om tävlingen faktiskt är öppet för alla. Får vem som helst av våra medlemmar köpa Invars högtalare? Ingvar har ju tidigare indikerat att vissa individer inte får köpa från honom och då är det uppenbart att tävlingen inte är öppen för alla faktiskt-medlemmar. Och därmed så bryter den mot alla andra erbjudanden som har förekommit på forumet i historisk tid.
Naqref skrev:När det gäller denna tråd så har jag sett den och därmed passivt givit den ett godkännande. Däremot så kunde den ju skötts snyggare. Pekka brukar alltid fråga om det är ok att lägga ut information om medlemsmöten för LTS och svaret han alltid har fått är att om mötena är öppna för alla Faktiskt-medlemmar så är det ok. Är det någon begränsning i vilka som får delta så är det inte ok.
Den springande punkten här är alltså om tävlingen faktiskt är öppet för alla. Får vem som helst av våra medlemmar köpa Ingvars högtalare? Ingvar har ju tidigare indikerat att vissa individer inte får köpa från honom och då är det uppenbart att tävlingen inte är öppen för alla faktiskt-medlemmar. Och därmed så bryter den mot alla andra erbjudanden som har förekommit på forumet i historisk tid.
Vi är positiva till alla tävlingar och erbjudanden som ges till faktiskt medlemmar men då måste de vara öppna för just alla. Alla saker som gynnar er är bra. Det är en del av vårt motto.
När det gäller denna tävling så kommer det inte bli något vidare agerande. Jag ville bara klargöra vad som gäller för framtiden.
Over and out.
Alexi skrev:Naqref skrev:När det gäller denna tråd så har jag sett den och därmed passivt givit den ett godkännande. Däremot så kunde den ju skötts snyggare. Pekka brukar alltid fråga om det är ok att lägga ut information om medlemsmöten för LTS och svaret han alltid har fått är att om mötena är öppna för alla Faktiskt-medlemmar så är det ok. Är det någon begränsning i vilka som får delta så är det inte ok.
Den springande punkten här är alltså om tävlingen faktiskt är öppet för alla. Får vem som helst av våra medlemmar köpa Ingvars högtalare? Ingvar har ju tidigare indikerat att vissa individer inte får köpa från honom och då är det uppenbart att tävlingen inte är öppen för alla faktiskt-medlemmar. Och därmed så bryter den mot alla andra erbjudanden som har förekommit på forumet i historisk tid.
Vi är positiva till alla tävlingar och erbjudanden som ges till faktiskt medlemmar men då måste de vara öppna för just alla. Alla saker som gynnar er är bra. Det är en del av vårt motto.
När det gäller denna tävling så kommer det inte bli något vidare agerande. Jag ville bara klargöra vad som gäller för framtiden.
Over and out.
Jag pratade med Ingvar nu och han har gått med på att ingen ska hindras från chansen att delta i tävlingen om de så vill göra.
profbd skrev:Faktiskt är väl inget företag eller vad försöker du påskina?
jag tycker det låter som de vill sälga reklamplats om du läser det som du qotar
När det gäller denna tråd så har jag sett den och därmed passivt givit den ett godkännande. Däremot så kunde den ju skötts snyggare. Pekka brukar alltid fråga om det är ok att lägga ut information om medlemsmöten för LTS och svaret han alltid har fått är att om mötena är öppna för alla Faktiskt-medlemmar så är det ok. Är det någon begränsning i vilka som får delta så är det inte ok.
Den springande punkten här är alltså om tävlingen faktiskt är öppet för alla. Får vem som helst av våra medlemmar köpa Invars högtalare? Ingvar har ju tidigare indikerat att vissa individer inte får köpa från honom och då är det uppenbart att tävlingen inte är öppen för alla faktiskt-medlemmar. Och därmed så bryter den mot alla andra erbjudanden som har förekommit på forumet i historisk tid.
Over and out.
Naqref skrev:Alexi skrev:Naqref skrev:När det gäller denna tråd så har jag sett den och därmed passivt givit den ett godkännande. Däremot så kunde den ju skötts snyggare. Pekka brukar alltid fråga om det är ok att lägga ut information om medlemsmöten för LTS och svaret han alltid har fått är att om mötena är öppna för alla Faktiskt-medlemmar så är det ok. Är det någon begränsning i vilka som får delta så är det inte ok.
Over and out.
Jag pratade med Ingvar nu och han har gått med på att ingen ska hindras från chansen att delta i tävlingen om de så vill göra.
Finemang! Då finns det inga oklarheter kvar.
Naqref skrev:profbd skrev:Ingvar Öhman:
1. Måste man äga ett par Ino-högtalare för att delta i tävlingen? Dvs, kan det antas bara gynna en utvald grupp medlemmar, och kan det antas vara gratisreklam?
2. Har ngn inom redaktionen kontaktats ang denna tävling?
Vv svara omgående.
Heter du Ingvar Öhman?
Naqref skrev:Richard skrev:Fjonkalicious skrev:Det var väl ett bra tag sedan naqref självmant slutade moderera/tog en paus(därav passivist under namnet?). Så har jag tolkat det iaf. Då finns det bara v8an kvar och han har inget med pK att göra så vitt jag vet.
Mvh
Filip
Naq modererar för fullt. Censurerade bort ett tiotal inlägg från mig, förra veckan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu måste du har rökt några bruna substanser. Jag har inte censurerat några inlägg från dig öht. Och jag har inte tagit bort några inlägg förutom sådana som skräpade ner Ino-bildtråden med massa oväsentlig och förfulande text.
Var och när har jag censurerat bort några inlägg från dig?
MP skrev:OT/ Jahapp då har trådsabotörerna anlänt i vanlig ordning![]()
Jag tror att komoroks bygge kommer att bli stentufft för en amatör att apa efter
profbd skrev:så nagref tycker det är konstigt när forummedlemmar
raegerar på ett flagrant övertramp från en mod?
och eftersom du svarat varför har du inte brutit ur denna diskutionen och satt den i rätt forumsdel?
eller vill du att det ska hätta till på riktigt så någon får stänga tråden?
fö hade jag en faktureringsfråga var god och svara på den omgående
Richard skrev:profbd skrev:så nagref tycker det är konstigt när forummedlemmar
raegerar på ett flagrant övertramp från en mod?
och eftersom du svarat varför har du inte brutit ur denna diskutionen och satt den i rätt forumsdel?
eller vill du att det ska hätta till på riktigt så någon får stänga tråden?
fö hade jag en faktureringsfråga var god och svara på den omgående
Tror inte du kommer att få svar på din fråga- tyvärr.
komorok skrev:Total avsaknad av prestige och sans skall prägla mitt bygge/ ytfinish
Richard skrev:Här censurerade du bort ett tiotal inlägg från mig och magnus Östberg, då vi kom i polemik med varandra.
MagnusÖstberg skrev:Richard skrev:Här censurerade du bort ett tiotal inlägg från mig och magnus Östberg, då vi kom i polemik med varandra.
Har inte ens funderat på det, men det stämmer nog. I vilket fall gillar jag dig i grund och botten så mycket så det spelar mig ingen roll om de hamnar på havets botten.
MagnusÖstberg skrev:komorok skrev:Total avsaknad av prestige och sans skall prägla mitt bygge/ ytfinish
Efter att ha träffat den här synnerliggen sympatiska stenhuggaren måst jag nog säga att jag är övertygad om att ditt bygge kommer få flera att höjja på ögonbrynen
Vee-Eight skrev:Har missat denna tråd totalt;
Ingvar Öhman:
1. Måste man äga ett par Ino-högtalare för att delta i tävlingen? Dvs, kan det antas bara gynna en utvald grupp medlemmar, och kan det antas vara gratisreklam?
Vee-Eight skrev:2. Har ngn inom redaktionen kontaktats ang denna tävling?
Vee-Eight skrev:Vv svara omgående.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster