Moderator: Redaktörer
dali 109 vet jag är bra ,men då krävs det mer effekt bakom iom att dali 109 har en känsliget på 92db ock dc-15 100db. cerwin vega al ock dc-serierna är dali konstruktioner,även cv 1215,visste ni det? Dom har inte ens varit i närheten av usa........Nattlorden skrev:dc-15 är ju långt från de sämsta Cerwin... men skulle du springa på ett par Dali 109 (som jag nämnt tidigare) så försök få lyssnat på dem.
(Sist jag såg ett par på blocket så skulle de bara ha 1900 pengar...)
zapanasta skrev:dali 109 vet jag är bra ,men då krävs det mer effekt bakom iom att dali 109 har en känsliget på 92db ock dc-15 100db. cerwin vega al ock dc-serierna är dali konstruktioner,även cv 1215,visste ni det? Dom har inte ens varit i närheten av usa........
zapanasta skrev:dali 109 vet jag är bra ,men då krävs det mer effekt bakom iom att dali 109 har en känsliget på 92db ock dc-15 100db. cerwin vega al ock dc-serierna är dali konstruktioner,även cv 1215,visste ni det? Dom har inte ens varit i närheten av usa........Nattlorden skrev:dc-15 är ju långt från de sämsta Cerwin... men skulle du springa på ett par Dali 109 (som jag nämnt tidigare) så försök få lyssnat på dem.
meanmachine skrev:Även CV även med hög känslighet växer betydligt med effekt. Faktiskt är det maffigt när man matar CV med mycket mat!

Nattlorden skrev:dc-15 är ju långt från de sämsta Cerwin... men skulle du springa på ett par Dali 109 (som jag nämnt tidigare) så försök få lyssnat på dem.
P1200VB skrev:
MP skrev:När det gäller CV så är delningsfiltrena i princip under all kritik.
Resten är bajs
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster