Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Låter fint det, blev förvånad över att det såg ut som kopparkabel.
MagnusÖstberg skrev:Låter fint det, blev förvånad över att det såg ut som kopparkabel.
IÖ levererar väl EKUA som alltså är förtennad.Naqref skrev:MagnusÖstberg skrev:Låter fint det, blev förvånad över att det såg ut som kopparkabel.
Eku är kopparkabel.
MagnusÖstberg skrev:Jo, men inte kopparfärgad
MagnusÖstberg skrev:IÖ levererar väl EKUA som alltså är förtennad.Naqref skrev:MagnusÖstberg skrev:Låter fint det, blev förvånad över att det såg ut som kopparkabel.
Eku är kopparkabel.
Richard skrev:Jag doppade förresten delningsfiltret i ren etanol, under fullmånens inverkan- sedan gjorde jag en attack framåt, med silverlodet i högsta hugg- alltmedan en jungfru kissade på terminalerna med lång stråle och hårt tryck. Detta gör att högtalarna numera "kissar på allt", -ljudmässigt.![]()
pinoccio skrev:Richard skrev:Jag doppade förresten delningsfiltret i ren etanol, under fullmånens inverkan- sedan gjorde jag en attack framåt, med silverlodet i högsta hugg- alltmedan en jungfru kissade på terminalerna med lång stråle och hårt tryck. Detta gör att högtalarna numera "kissar på allt", -ljudmässigt.![]()
Detta gjordes i västlig vind och iförd en röd toppluva hoppas jag?![]()
Oavsett vilket, så blev dom grymt snygga du!!! Grattis!
Raukman skrev:Jag har många gånger varit på väg å klätt mina i perstorpslaminat! Hur kul vore det inte med ett par högtalare i mönstret virrvarr?
Så länge inte materialet tillför några avsevärda försämringar så tycker jag absolut att man kan chansa lite hejvilt med material. Det är ju inte speciellt svårt å bygga nytt om man tröttnar...
Allt är inte bara mdf som glimmar.
"You go girl!"
Mvh Peder
niclas skrev:Raukman skrev:Jag har många gånger varit på väg å klätt mina i perstorpslaminat! Hur kul vore det inte med ett par högtalare i mönstret virrvarr?
Så länge inte materialet tillför några avsevärda försämringar så tycker jag absolut att man kan chansa lite hejvilt med material. Det är ju inte speciellt svårt å bygga nytt om man tröttnar...
Allt är inte bara mdf som glimmar.
"You go girl!"
Mvh Peder
Har tidigare haft den funderingen..
manger skrev:Snyggt laminat! - har det själv på alla bänkskivorna i köket...
MagnusÖstberg skrev:Risken med limmträskivor är väl mest om de vrider sig.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 3 gäster