Borde väl bara vara lådvolymen som skiljer, eller?

Spontan tanke angående framtida köp.....
Moderator: Redaktörer
Kilkenny skrev:om vi säger att man sitter på profundus Y-6, om man pluggar basportarna, och slänger i en infratillsats i cr80:an, hur nära kommer man då Infra Y-6?
Borde väl bara vara lådvolymen som skiljer, eller?![]()
Ja, men vad innebär det i praktiken, undrar jag som funderar på samma sak som trådskaparen?Aerob skrev:Yttermåttet på en profY är 50*68,1*52, på infraY är det 36*54*40.
Nu vet jag inte tjockleken på MDF-skivorna, men om man låtsas att det är
21mm i båda fallen, så blir diffen i volym ungefär 90l.
Ok, men jag tycker det låter väldigt mycket bas nu (bra sådan) när jag pluggat mina pP-4 och då har jag inte infratillsatsen.MagnusÖstberg skrev:Blir ingen bas alls
Q-värdet lär bli aplågt med så stor låda....
MagnusÖstberg skrev:Blir ingen bas alls
Q-värdet lär bli aplågt med så stor låda....
Det låter som en förnuftig tanke. Förstår inte de som ens funderar på det härKilkenny skrev:fan, jag som nääästan släppt tanken om detta
_Fredrik_ skrev:Jag höll på lite till igår, det blir nåt lite tjockt och konstigt ungefär vid delningsfrekvensen när man kör kalsongpluggat, det låter inte helt rent.
Dom blir rena i röret, ingen tvätt behövs.RogerGustavsson skrev:_Fredrik_ skrev:Jag höll på lite till igår, det blir nåt lite tjockt och konstigt ungefär vid delningsfrekvensen när man kör kalsongpluggat, det låter inte helt rent.
Kör kalsongerna i 90-graderstvätt innan du pluggar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster