TEAC PD-H400, 0:-, hittad i avr7000:s källare. Ingen fjärr, men sån ordnas enkelt. Rejäl liten tjockis.
Moderator: Redaktörer
Kjell_Kranzberg skrev:Jodå Filip, jag har kvar min SU 7300 K. Men jag är sjuk idag och orkar inte med några allvarliga aktiviteter.
fizz skrev:tänkte bidra med en litet fynd som jag gjorde i en secondhand-butik för några månader sedan, en Harman/Kardon 730 Twin Powered. 45 kr fick jag hosta upp.
Kjell_Kranzberg skrev:Ja, det var ett verkligt fynd! Varför hittar jag aldrig sådana fynd...
fizz skrev:jag brukar besöka ett par tre butiker, varje onsdag och lördag, så det blir ju en del tid man lägger på sånt ...![]()
utslaget på alla gånger fyndar jag inte sååå mycket ...
Kjell_Kranzberg skrev:Hur mycket och vad har du?
Roadrunner1 skrev:Min riktiga favoritanläggning.
A318 skrev:Är ett par av dessa Luxor 6521 typ 1 för 50kr ett fynd?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=31515
Hittade på ett second hand ställe, men köpte dem ej. Fanns även ett par exakt likadana fast med "skantic" logga på istället för luxor. Man vet ju inte hur elementen ser ut, sitter ju nåt tyg under gallret.
Nån som vet hur tex diskanten är, är ju bara ett element? Tror ni jag skulle bli besviken om jag bytte ut mina datorhögtalare från 3-vägs grundig till sådana här?
Eller var detta fel ställe, skulle jag ha skapat en ny tråd kanske...
Grovsnickare skrev:Vi har provat att koppla equalizern mellan förstärkaren och kassettdäcket, men det fungerar inte.
Någon på detta eminenta forum som har någon idé om hur vi ska göra?
/Grovsnickare
bomellberg skrev:Köpte denna trave på hifimagasinet. Det var Per Gulbrandsen som sålde. Fynd? Ingen aning. 600 fick jag ge.
De understa tre är de Semicon-apparater som jag egentligen köpte. De översta Sentec-maskinerna fick jag på köpet.
Nu ska jag bara hitta lämpliga högtalare, gärna tidsenliga. Kanske ett par OA5?
Mvh,
/Bosse
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster