MHo skrev:Nån som vet hur det ser ut på fakturafronten? Jag har inte sett något mail från John ännu och vill bara försäkra mig om att det inte blivit någon miss...
Mvh MHo
En till som oroar sig lite...
Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:MHo skrev:Nån som vet hur det ser ut på fakturafronten? Jag har inte sett något mail från John ännu och vill bara försäkra mig om att det inte blivit någon miss...
Mvh MHo
En till som oroar sig lite...
rikkitikkitavi skrev:ps det blåser i skåne nu.
Karen från Scan-Speak skrev:Hej Peter
We have shipped according to the encl. invoice.
We hope to be able to ship 170 pcs. with your front plate next week.
I will keep you informed.
Med venlig hilsen / Best regards:
Karen Marie Jessen
Customer Support
SCANSPEAK
Nattlorden skrev:rikkitikkitavi skrev:ps det blåser i skåne nu.
byig vind med 15m/s i medel tycker jag är underdrift att benämna "blåser"... Det är klass 2 varning från SMHI...
*ett pyttehus mellan mig och havet... huset gungar*
gustavstrandberg skrev:Finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par, eller bara element, låda och filter? Eller är det för sent?
mvh
Gustav
petersteindl skrev:gustavstrandberg skrev:Finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par, eller bara element, låda och filter? Eller är det för sent?
mvh
Gustav
Halloj gustavstrandberg![]()
Så länge det finns liv finns det hopp. Det är lite sent men det kan gå. Du måste senast under morgondagen detaljspeca vad du vill ha, så får vi därefter avgöra vad vi kan tillgodose.
Så sätt i gång och lusläs tråden och beställ sedan så svarar jag omgående.
Du bör i så fall också i PM skicka din e-mailadress namn och telefonnummer så att jag kan maila bankdetaljer och hålla direktkontakt. Du kan även e-maila dina uppgifter på info(at)bremen.se
MvH
Peter
rikkitikkitavi skrev:peter , jag vill ha två st extra diskantfronter, helst tillskurna!
mvh Rickard
boom skrev:petersteindl skrev:gustavstrandberg skrev:Finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par, eller bara element, låda och filter? Eller är det för sent?
mvh
Gustav
Så länge det finns liv finns det hopp. Det är lite sent men det kan gå. Du måste senast under morgondagen detaljspeca vad du vill ha, så får vi därefter avgöra vad vi kan tillgodose.
Du bör i så fall också i PM skicka din e-mailadress namn och telefonnummer så att jag kan maila bankdetaljer och hålla direktkontakt. Du kan även e-maila dina uppgifter på info(at)bremen.se
MvH
Peter
Har du en sats till så kan jag vara med på den.
Och hur långt borta ligger det nu när ni ändrade datumet för avhämntningen
gustavstrandberg skrev:Hej Peter!
Tack för ditt svar, önskar beställa följande:
Platta LådPaket basreflexvarianten (PLP): 830kr (415kr/st)
Basreflexportar: 40kr
Terminaler och hål för terminal: 42kr
Allmänt tillbehör: 37kr
Filterkomponenter: 260kr
Elementsats (gärna med vattenskuren front)
Skickar PM och mail också.
Tackar på förhand!
mvh
Gustav
perstromgren skrev:Jag har inte följt diskussionen om leveranstid i tråden, men förstått att den stundom varit infekterad. Det är därför med en viss bävan jag ändå ställer min fråga.
Om jag beställt färdiga snygga glansiga lådor med allt inkråm och betalt min faktura i god tid, när kan jag då hoppas på en leverans, så där på ett ungefär? Pratar vi veckor eller månader?
PS. Jag kan tyvärr alltså inte närvara i Småland, trots alla tjusiga och trevliga människor som tänker komma. DS
petersteindl skrev:perstromgren skrev:Jag har inte följt diskussionen om leveranstid i tråden, men förstått att den stundom varit infekterad. Det är därför med en viss bävan jag ändå ställer min fråga.
Om jag beställt färdiga snygga glansiga lådor med allt inkråm och betalt min faktura i god tid, när kan jag då hoppas på en leverans, så där på ett ungefär? Pratar vi veckor eller månader?
PS. Jag kan tyvärr alltså inte närvara i Småland, trots alla tjusiga och trevliga människor som tänker komma. DS
Under december, före jul är ambitionen. Om inget annat oförutsett inträffar så bör det hålla.
perstromgren skrev:petersteindl skrev:perstromgren skrev:Jag har inte följt diskussionen om leveranstid i tråden, men förstått att den stundom varit infekterad. Det är därför med en viss bävan jag ändå ställer min fråga.
Under december, före jul är ambitionen. Om inget annat oförutsett inträffar så bör det hålla.
Fint, jag julstädar så att lådorna känner sig välkomna! Eller så har jag högtalarna som underlag till nyårschampisen!
i skrev:Utifallat det skulle ha någon betydelse: jag har inte fått någon faktura.
Tomas skrev:petersteindl skrev:i skrev:Utifallat det skulle ha någon betydelse: jag har inte fått någon faktura.
Den kommer. Antingen idag eller under helgen.
MvH
Peter
Varför kan den inte komma i morgon?
petersteindl skrev:boom skrev:petersteindl skrev:gustavstrandberg skrev:Finns det fortfarande möjlighet att beställa ett par, eller bara element, låda och filter? Eller är det för sent?
mvh
Gustav
MvH
Peter
Har du en sats till så kan jag vara med på den.
Och hur långt borta ligger det nu när ni ändrade datumet för avhämntningen
För din del har ändringen av datumet ingen betydelse vad jag kan se. Det är filterkomponenterna in till John larsen som sätter datumet för leverans till dig.
Vad gäller en sats ytterligare så ligger det väldigt på håret. Jag måste kolla upp situationen med Bremens mid/woofer. Då du säger 1 sats förmodar jag att du menar 1 elementsats beståendes av 2 pK. Däremot vet jag inte om du också menar 2 st filterkomponenter inkluderat till denna extra sats. Det måste jag fråga John Larsen om. Spolar går nog att plussa på. Kondensatorer är det tajt med vet jag. John Larsen har dammsugit ELFA på kondingar och det är på håret så det räcker och slut på ELFA för tillfället med nästa leverans till ELFA är i februari.
Den andra posten som är tajt med är basreflexportar men det skulle du ju inte ha några. Allt går att improvisera fram.
Spolarna från Holms är de bästa man kan få eftersom de är impregnerade och limmade. Jag använder dessa själv till äggenI värsta fall går det att fixa spolar och motstånd men inte alla kondensatorer. Då får man improvisera lite med kondensatorerna och parallellkoppla lite andra värden men till några tior extra kostnad.
MvH
Peter
petersteindl skrev:rikkitikkitavi skrev:peter , jag vill ha två st extra diskantfronter, helst tillskurna!
mvh Rickard
Ok, jag tror det kan funka. Jag har antecknat.
MvH
Peter
petersteindl skrev:
Spolarna från Holms är de bästa man kan få eftersom de är impregnerade och limmade.
Tomas skrev:petersteindl skrev:i skrev:Utifallat det skulle ha någon betydelse: jag har inte fått någon faktura.
MvH
Peter
Varför kan den inte komma i morgon?
tacklarn skrev:Hade hoppats fakturan hade varit mig tillhanda tidigare. Åker utomlands imorgonbitti och är åter 28e November. Hoppas det är okej att betala den då, eller om jag möjligen kan få den innan midnatt inatt?
petersteindl skrev:i skrev:Utifallat det skulle ha någon betydelse: jag har inte fått någon faktura.
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster