(om det finns såna)

http://www.hagtech.com/frykleaner.html
(titta på kopplingsritningen och lyssna på ljudklippet på sidan för att bränna in din PC ljudmässigt!!)
Moderator: Redaktörer
zvenzzon skrev:Tänk på att låta bränningsapparaten slå påslagen i ett par veckor innan ni använder den på kablar. Man vill ju försäkra sig om att apparaten är ordentligt inspelad först, s.a.s.
rikkitikkitavi skrev:gäller det inte kärnkraftverket också?
/rickard
Max_Headroom skrev:Trevligt också att tillverkaren hade lagt ut ljudfiler. Då kan man ju bränna sig en CD med dessa så slipper men besväret med att köpa/bygga apparaten.
krellfan skrev:Ganska rimligt pris ändå på just denna. På HIFIforum finns nästan samma tråd och där nämns Nordosts dito för 10000+ SEK![]()
Nicke skrev:krellfan skrev:Ganska rimligt pris ändå på just denna. På HIFIforum finns nästan samma tråd och där nämns Nordosts dito för 10000+ SEK![]()
Frågan är om man ska skratta eller gråta åt den...
rikkitikkitavi skrev:svante, all energi vi utvinner var en gång solenergi!
Svante skrev:rikkitikkitavi skrev:svante, all energi vi utvinner var en gång solenergi!
Nej, inte jordvärme. Den kommer åtminstone till viss del av värme från radioaktivt sönderfall i jordens inre.
Naqref skrev:Svante skrev:rikkitikkitavi skrev:svante, all energi vi utvinner var en gång solenergi!
Nej, inte jordvärme. Den kommer åtminstone till viss del av värme från radioaktivt sönderfall i jordens inre.
Och varifrån kommer de radioaktiva ämnena ifrån?![]()
Svante skrev:Naqref skrev:Och varifrån kommer de radioaktiva ämnena ifrån?![]()
Ja, inte från solen iaf...![]()
Naqref skrev:Snubben som räknade btw var den inte helt okände(?) Lord Kelvin.
Min kompis lägenhet brann ner, jag ska fråga han om det blev nåra kablar över.
manw skrev:Min kompis lägenhet brann ner, jag ska fråga han om det blev nåra kablar över.
Det gäller kanske här att dra skiljelinjen mellan "inbrända" och "innebrända"*asg*
manw skrev:Jo, någonstans måste man dra gränsen för DIY, dammsugning är den värsta form av DIY jag vet
Användare som besöker denna kategori: sammel och 18 gäster