Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Synd att KK inte kommer, annars kunde ni ju lagt han ovanpå Holographicsteget för att göra en MM-bild.
På tal om bilder, jag är inte så glad att synas på nätet, hur fasen gör man då? Målar sig själv blue-screen blå så att det är lätt att retuschera bort för alla?
Naqref skrev:Fjonkalicious skrev:Synd att KK inte kommer, annars kunde ni ju lagt han ovanpå Holographicsteget för att göra en MM-bild.
På tal om bilder, jag är inte så glad att synas på nätet, hur fasen gör man då? Målar sig själv blue-screen blå så att det är lätt att retuschera bort för alla?
Burka...
Vee-Eight skrev:Naqref skrev:Aerob skrev:Naqref skrev:Kan ju nämna att Lasse K kommer från Växjö med lite av sina Holographicprylar. Bl a ett slutsteg modell större konstruerat av en mindre kille från regionerna strax norr om sthlm...
Detta skall någon fotografera i alla möjliga vinklar, och dessutom
förse sig med så mycket information som överhuvudtaget finns tillgängligt!
Inklusive release-datum.
Om det är tillåtet dvs.
Förutom ett par saker som är mindre lämpliga att plåta (de kommer vi bära undan dessutom) så är det fritt fram med kameror.
Du menar en avdäckad avr7000?
avr7000 skrev:EXTRA EXTRA![]()
Vänligen anmäl här i tråden om ni ämnar stanna och följa med på middag i Skillingaryd på kvällen (ca 18:30)
Vee-Eight skrev:Härligt att se att man har middagsagent som ordnar med bokningarna.
Edit:
Antar att missanplas och Karne-Ålen skall med på lokal.
Erik_Johansson skrev:Själv tänkte jag ta med mig bland annat:
Ett matchat par SS 9700 diskanter i originalförpackning, spelade 1-2h.
Ev. några helt nya Peerless SDS 6,5"
Om någon tokstolle (sagt i all välmening) föranmäler intresse så kan jag eventuellt tänka mig ta med lådorna till trevägarna som just nu är överflödiga då jag gått vidare med konceptet...
Sedan blir det säkert lite mer smått och gott som jag hittar.
/Erik
avr7000 skrev:Synd att du inte kan komma...
Du missar min Jansson![]()
(Jag har gjort 12 st nu och skall precis börja på de 4 sista... klockan är 03:47 och det kommer inte att bli roligt att komma upp till det där mötet jag har på jobbet kl 08:30)
Stefan
petersteindl skrev:Erik_Johansson skrev:Själv tänkte jag ta med mig bland annat:
Ett matchat par SS 9700 diskanter i originalförpackning, spelade 1-2h.
Ev. några helt nya Peerless SDS 6,5"
Om någon tokstolle (sagt i all välmening) föranmäler intresse så kan jag eventuellt tänka mig ta med lådorna till trevägarna som just nu är överflödiga då jag gått vidare med konceptet...
Sedan blir det säkert lite mer smått och gott som jag hittar.
/Erik
Använder du 2-tummarna?
MvH
Peter
ollen skrev:
ps. I ett tidigt skede erbjöd jag plats i bilen från Hbg. Fjonkan uttryckte ett preliminärt intresse att hänga på, men vi har inte hörts av, så jag utgår från att han tar sig upp på annat sätt.ds
Mvh
Olle
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster