Moderator: Redaktörer
peetwa skrev:KarlXII skrev:Jag är ju barnsligt förtjust i Elfas diskreta proppar:
Ett tolvmillimeters hål, knacka dit, klart.
Inhandlade, är du bergis på 12 mm borr eller var det bara en vacker siffra?
Välkommen i gängetpeetwa skrev:KarlXII skrev:Jag är ju barnsligt förtjust i Elfas diskreta proppar:
Ett tolvmillimeters hål, knacka dit, klart.
Inhandlade, är du bergis på 12 mm borr eller var det bara en vacker siffra?
Stenberg skrev:Det finns pluggar som är 0,1mm större eller mindre. Glappar det eller är för tajt så kan man skaffa andra plugg. Man kan också peta in en liten sticka extra eller slipa lite på pluggarna man har om det är dålig passning.
Pluggarna är ju komprimerade och sväller när man limmar dem så om det bara inte skramlar om dem när man sätter dit dem så brukar det gå bra.
Fjonkalicious skrev:Stenberg skrev:Det finns pluggar som är 0,1mm större eller mindre. Glappar det eller är för tajt så kan man skaffa andra plugg. Man kan också peta in en liten sticka extra eller slipa lite på pluggarna man har om det är dålig passning.
Pluggarna är ju komprimerade och sväller när man limmar dem så om det bara inte skramlar om dem när man sätter dit dem så brukar det gå bra.
Det är dessa pluggar vi pratar om:
+1KarlXII skrev:Med min 12mm gick pluggen relativt trögt. Jag hamrade ner den med en 20oz och fick ta i en del utan synliga märken på pluggen. Bra plast i de där...
Lägg på lite gucka (lim, silikon, akryl, whatever) i hålet och kläm dit den!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 225 gäster