profbd skrev:fejjan är något djävulstyg från belsebub upp med bilderna här
har du tiden så har jag lusten den ftp: som fucktist har är rumphåla glo igenom och hitta en lösning där man får sk förenklad bildupplägg så skall jag genast börja med minutblogg.
det är så att när jag har tid sedan så skall jag länka till de bilder som finns på fejjan precis som jag gjort tidigare
jag får inte ut ngt av att vara bland dem som inte förstår mig
D v s runt 273 i den lägre sidan och 288 i den högre. I avdelningen vid hall och toalett blir det lite lägre.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Jag får be om ursäkt för den fantastiskt dåliga kvalitén på mina bilder (frun hade tagit med sig vår kamera så jag fick med mig den gamla trasiga...)
Här ser vi då rummets ena långsida, den nya ytterväggen, med Olas fin-anläggning. Linn LP12, Densen CD och elektronik samt Olas egenhändigt byggda Gargantua och Pantagruel (Basmoduler och toppar) Detta lät faktiskt mycket bättre än vad jag kommer ihåg att det gjorde i det gamla rummet.
På kortsidan har vi dagen till ära en "spela starkt anläggning", (undertecknad har fått äran att försöka koppla ihop den)
Andra kortsidan upptas av en enorm förvaring för LP-skivor med en adderad touch av HiFi-museum, bakom den är det en ny entréhall och en toalett (på den toaletten kan man som HiFi-intresserad bli sittande mycket länge.... Det kommer nog en förklarande bild framöver)
Stefan
Hjälpte Larsen HiFi AB lite... inte på kommersiell basis men det kan vara bra att veta för att värdera mina inlägg.
En sådan ljudentusiast är väl värd ett dedikerat lyssningsrum. Grattis!
Spännande utveckling av OA-ljudet i.o.m. byggena av basmoduler och toppar. Vilka var anslutna till fin elektronik, (Densen). Skall bli kul att läsa om lyssningsintrycken av dessa.
Du har väl dragit in en lampa kopplad till ringklockan, för en ringsignal i farstun lär väl inte höras därinne.