profbd skrev:synd om dig
Det kanse är fler det är synd om.
Moderator: Redaktörer
boom skrev:Ragnwald skrev:Torpeden får ta sikte på Bahamas.
Nu var han inte på bahamas utan i länet där man pratar med en konstig dialekt som på miner om danska .
boom skrev:Jonkan skrev:Hej, där bor jag ju också. Östdanmark antar jag att ni pratar om.
...?
Hoppas att de hinner skicka så att man har det nästa vecka, är sjukt peppad på att bygga lite.
/J
Tror du att dom klarar det?
The-Master skrev:Har någon hört något mer?
Har nu skickat ett email till John så jag hoppas få ett svar.
petersteindl skrev:
16 paket skickas ut under dagen och efter det är det kvar drygt 10 paket att skicka ut och de kommer packas idag och under morgondagen.
MvH
Peter
attah skrev:petersteindl skrev:
16 paket skickas ut under dagen och efter det är det kvar drygt 10 paket att skicka ut och de kommer packas idag och under morgondagen.
MvH
Peter
Jag antar att du inte har någon uppfattning om var i ordningen mitt paket finns, eller? Jag försvinner alltså från den här adressen på lördag morgon. Om man ska ringa Larsen och kolla upp det så är numret på hemsidan väl samma som det som postats här innan?
Schenker har förstås liggtid i en månad precis som posten, så jag antar att det funkar ändå...
EDIT:
Insåg också att jag läste fel, missade det där lilla och-et och vips så ser det ju ut som jag kommer hinna hämta paketet innan jag sticker. Hurra!
2-ch skrev:Väntar naturligtvis med spänning men har samtidigt förståelse för den logistiska omfattningen.
Får jag mitt paket före jul som det sagts så är jag nöjd.
pK sammaföll lite dumt med att Låtta skulle ut på marknaden (den ska leveras i de förbokade paren före jul) vilket innebar att John faktiskt fick återanställa sin dotter.
Användare som besöker denna kategori: Doofus och 18 gäster