Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Skulle vara lite kul att se lite mätdata på det så man vet hur det låter.
Fanns inget sånt inne denna gången, det får bli ett sådant i nästa vändaBamsefar skrev:MEN jag sa ju att det var ett Krell KAV-1500 jag ville ha![]()
![]()
Nja, det är som sagt inte helt säkert att den baby stannar härryst skrev:så längtan efter ett nytt Pass blev för stort
Följa strömmen är det bara döda fiskar som gör, jag sprattlar iallafall lite fortfarandeEngelholmAudio skrev:Jag tycker det är jättekul, Rydberg!Skönt att du inte följer med strömmen, hänger på senaste modeflugan (vad nu nån i Stockholm har sagt att modeflugan är just idag) samt lanserar och testar nått inte helt vanligt här i Sverige.
Rydberg skrev:Precis, nästan ingenting, X350 drog 600w i tomgångMorello skrev:"Bara 270 W"![]()
Börjar med ettBamsefar skrev:Aha Putte efter Pappa - tog ni hem två steg när ni ändå är på G eller ???
No prob.Bamsefar skrev:Fast jag vill fortfarande ha ett KAV-1500 a 42kg och 5*300W (8Ohm), som enligt Krell dubblar nedåt, dvs 5*600W i 4 Ohm. Hmm Undrar om det ens är möjligt ? Sitter två 2.2 KVA trafos i den om jag minns rätt...
Sorry för OT Rydberg
Bamsefar skrev:Aha Putte efter Pappa - tog ni hem två steg när ni ändå är på G eller ???
Bamsefar skrev:Aha Putte efter Pappa - tog ni hem två steg när ni ändå är på G eller ???
Fast jag vill fortfarande ha ett KAV-1500 a 42kg och 5*300W (8Ohm), som enligt Krell dubblar nedåt, dvs 5*600W i 4 Ohm. Hmm Undrar om det ens är möjligt ? Sitter två 2.2 KVA trafos i den om jag minns rätt...
Sorry för OT Rydberg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 36 gäster