Var så goda

Moderator: Redaktörer
CODY skrev:tyvärr är många av Clash låtar mixade och masterade så att man inte får höra
vad som hände vid inspelningstillfälletMan får s a s inte vara där, vid
ursprungshändelsenClash har gjort det för att tjäna mer pengar
Objektivisten skrev:Tror dom hade fel virke och omgav sig med fel folk helt enkelt.
Objektivisten skrev:allt mixades för radio
CODY skrev:Objektivisten skrev:Tror dom hade fel virke och omgav sig med fel folk helt enkelt.Objektivisten skrev:allt mixades för radio
Du menar mastrades? Det är inte bra för nån sterio. Bara empetre.
On Topic: Don Letts har lortiga kläder.
_Fredrik_ skrev:I den här tråden tänkte jag att vi kunde skriva lite taskiga saker om The Clash. Jag har inget direkt att säga, men skulle bli glad om ni hade det. Helst inga positiva saker alltså.
Var så goda
Du har (ett långt) PMTCM skrev:_Fredrik_ skrev:I den här tråden tänkte jag att vi kunde skriva lite taskiga saker om The Clash. Jag har inget direkt att säga, men skulle bli glad om ni hade det. Helst inga positiva saker alltså.
Var så goda
Sluta stalka mig!![]()
_Fredrik_ skrev:Du har (ett långt) PMTCM skrev:_Fredrik_ skrev:I den här tråden tänkte jag att vi kunde skriva lite taskiga saker om The Clash. Jag har inget direkt att säga, men skulle bli glad om ni hade det. Helst inga positiva saker alltså.
Var så goda
Sluta stalka mig!![]()
Håll din käft. Jag tänker inte starta en till tråd om kablar eller fildelning. Så har du inget dåligt att säga om The Clash så kan du hålla snattran, gubbjävel.Zeeall skrev:särklass fånigaste tråden jag har sett på detta forum...skärpning gubbjävlar
Jag tycker inte det är nåt fel att vara feg. Är du modig, menar du? Har du stake? Jag fattar inte vad du säger, är du också från Arboga?soundbrigade skrev:Du menar att du kan inte själv ha så mycket stake i ryggen att du kan konstatera att The Clash är as-skit-dåliga utan du måste lite fegt gömma dig bakom andra??
_Fredrik_ skrev:Jag tycker inte det är nåt fel att vara feg. Är du modig, menar du? Har du stake? Jag fattar inte vad du säger, är du också från Arboga?
Medhåll. Jag har hört nåt rykte om att alla i Clash var förespråkare av dyra nätkablar samt att dom hade ett samarbete med Ian Wachtmeister.RJohan skrev:Att han fjanten som skulle föreställa ledare hade spelat pubrock innan, något som han senare förnekade.
JohanR
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster